#038 - BLOGOWE TERAPIE


Idzie jesień. Czuję to. Na ulicach, w domach... nawet na przystankach tramwajowych. Dobrze. Lubię jesień. I to nie dlatego, że cała pora roku jest jedną wielką wymówką dla wszelkich obowiązków czy postanowień. Zwyczajnie lubię ten zapach wiatru, pomarańczowe liście i kasztany. Kasztany uwielbiam. Kiedy mieszkałam jeszcze w zachodniopomorskim musiałam się bić o nie z dziećmi (tak naprawdę się nie biłam - podstępnie znajdowałam je szybciej). W dolnośląskim kasztanów mam nawet za dużo. I dobrze, podoba mi się ten kasztanowy przesyt. Wiedziałam, że los się kiedyś odmieni na moją korzyść. Wiem, wiem też, że ciągle jest lato i może na zaczynanie jesiennych rozmyśleń jest za wcześnie... no ale. Dajcie się nacieszyć.


Cierpię ostatnio na brak czasu. Chociaż myślę, że bardziej na brak umiejętności organizowania nim. Bo czas jest, jednak zauważyłam, że marnuję go zbyt wiele. Zapaliła mi się czerwona lampka nad głową. Chwyciłam swój kalendarz z rycerzem-kapciem (którego ostatnio też zaniedbałam) i zaczęłam znowu organizować swoje życie. Może bez przesady, ale jednak. I wierzcie bądź nie, ale w mniej niż dziesięć minut ogarnęłam ten cały organizacyjny bałagan. Punkt dla mnie. Może nawet ze dwa. W niedalekiej przyszłości mam zamiar zorganizować małą wycieczkę i wydać trochę pieniędzy na przyjemności. Czuję, że tego potrzebuję. Oj, bardzo.


I obcięłam włosy. Ponad miesiąc temu jeżeli się nie mylę. Jeżeli mam być szczera to cały czas nie mogę uwierzyć, że to zrobiłam. Wiecie, różnica między mówieniem a robieniem jest ogromna. Ja byłam dobra w mówieniu... przez jakieś dobre pięć lat. I wreszcie to zrobiłam. Mówiąc szczerze to nie wiem, czy wole siebie w dłuższych czy krótszych. Nawet nie poświęcam czasu na zastanowienia się na ten temat. Zaakceptowałam swój nowy wygląd. Właściwie to już trochę odrosły, albo mi się coś wydaje. Dla wszystkich, którzy traktują włosy za świętość - przejdzie Wam. Wiem, że pewnie teraz nie dowierzacie, ale zobaczycie. Wyjdzie na moje. 


Mam głowę pełną pomysłów. Lubię takie olśnienia. Muszę koniecznie pozapisywać wszystkie pomysły na posty, aby znowu nie skończyć na starcie. Wiem, że nie popisałam się ogromną obecnością w tym miesiącu, sama nie wiem czemu. Ale jak to mówią - nic na siłę. Naprawdę dobrze jest wrócić do bloga, do Was. Takie krótkie terapie blogowe są naprawdę bardzo pomocne. 


Dzisiejszy wpis sponsorują zdjęcia z mojej pierwszej wizyty w Sky Tower. Jakiś czas temu znowu byłam wrocławską turystką, chociaż bardziej pełniłam rolę przewodnika. Dodam również, iż zdjęcia zrobione telefonem... ostatnio nie mam siły nosić aparatu. Ale to inna historia.
No i prawie bym zapomniała - nowy nagłówek. Wydaje mi się, że blog potrzebował małego odświeżenia. Ja zdecydowanie jestem na tak. A co Wy uważacie?

27 komentarzy:

  1. Uwielbiam sposób w jaki piszesz posty - naprawdę tak lekko i przyjemnie. Co do jesieni, to lubię ten klimat. Deszcze i liście, taka "ciapa" na dworze i to jest właśnie fajne. Jesień to melancholijny czas, połączenia pracy z rozmyślaniem, też pora na organizacje jej (jak ty właśnie zrobiłaś).
    Pozdrawiam!

    chwilapochwili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagłówek jest genialny! Zdjęcia pomimo, że robione telefonem mają super jakość :) W te wakacje również byłam w Sky Tower, piękne widoczki :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ostatnio zdałam sobie sprawę z tego, że za dużo czasu marnuję i zrobiłam sobie wielki plan-wykreślankę i tak sobie odhaczam rzeczy do zrobienia i jakoś jest lepiej :D Ahh, w końcu idzie ta jesień. Ja jakoś podejrzanie czekam na nią w tym roku i mam nadzieję, że będzie dobra <3
    PS. Uwielbiam te fotki w tym wpisie! <3 To pierwsze! już zawsze ten widok będzie mi się kojarzył z Twoim opisem z Insta z "Króla Lwa" :D Jak będę kiedyś jeszcze w SkyT to sobie o tym na pewno przypomnę <3
    PS2. Piękny nagłówek! To światło, no bajka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się nowy nagłówek :)
    Szkoda, że tak mało publikujesz, ale zawsze chętnie tu wpadam przy okazji nowego wpisu :) Jednak lepiej publikować jeden wpis z serca, niż dodawać zapychacze, aby cokolwiek było.

    Pozdrawiam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo, że telefonem to bardzo dobrej jakości.
    Czekałem, aż dodasz nowy wpis. Piszesz z serca:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. W stu procentach zgadzam się do co włosów, już dawno przestałam panicznie bać się obcięcia. Nawet teraz chętnie bym je skróciła, ale na razie nie mogę.

    Nowy nagłówek mi się podoba,ale taki jakiś letni, a przecież piszesz, że lubisz jesień. Też lubię. Dawno mnie u Ciebie nie było. Ba! w ogóle w blogosferze, ale nadal bardzo lubię jak piszesz. Dobrze, że wieczory teraz dłuższe, bo trochę mi zejdzie na nadrobienie reszty wpisów.

    Blogowe terapie, coś w tym jest...

    P.S Piękne zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  7. My w wakacje jesteśmy kompletnie nie zorganizowane... moze dlatego, że tego czasu mamy za dużo? Dlatego też rok szkolny nadchodzi i mamy nadzieje, że z organizacją będzie u nas jak zawsze:) też lubimy jesień bo mamy wtedy urodziny! :*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem trzeba coś zmienić w sobie i właśnie obciąć włosy. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny nagłówek i te zdjęcia zrobione telefonem fajne:)
    Lubię jesień, ale taką suchą i słoneczną, jednak po cichu liczę jeszcze na małą (albo lepiej dużą;) dawkę upałów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny nagłówek! <3
    Ja aktualnie zapuszczam włosy :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmiany czasem są potrzebne :D. Ja lubię tylko początkową jesień, później już mi się tak ona nie podoba :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. I love the pics! :)



    Check out my blog Starshine Beauty

    https://starshinebeauty.blogspot.hr/

    Follow for follow? Let me know on my blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I love the pics! :)



    Check out my blog Starshine Beauty

    https://starshinebeauty.blogspot.hr/

    Follow for follow? Let me know on my blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I love the pics! :)



    Check out my blog Starshine Beauty

    https://starshinebeauty.blogspot.hr/

    Follow for follow? Let me know on my blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Taka terapia od bloga dobrze robi .. po sobie chyba wiem najlepiej, jak obiecuje systematyczność i regularne bycie tak nie ma mnie wcale. Ale jak odpocznę to z czystą checią i pełną energią wracam do tego miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Od razu wiedziałam, że to nasz piękny Sky Tower :D

    OdpowiedzUsuń
  18. super jakosc;)
    pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak myślałam, że widoki ze Sky Towera, jak napisałaś, że przeniosłaś się do dolnośląskiego. We Wrocławiu byłam jedynie raz i to na krótko, więc nie zdążyłam tam zawitać, ale jeszcze wszystko przede mną :)
    Ostatnio też skróciłam włosy, tak ze 20 cm i... mimo że zawsze wolałam się w dłuższych, to jednak na razie bardzo podoba mi się długość trochę za ramiona, jaką aktualnie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie cierpię jesieni :D
    Zdjęcia są bardzo dobre jak na telefon :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzisiaj sobie szłam i zobaczyłam skorupki od kasztanów, ale niestety ich samych nie było :(. Ogólnie jestem jeszcze zawieszona między latem a jesienią :P. Super widoki.
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Również obcięłam włosy, nie jest to jakaś duża zmiana ale z 7 cm poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham Twój sposób pisania. Chociaż sama nie przepadam za jesienią, to Twoje słowa czytało się w tak przyjemny sposób, że aż poczułam radość, że ta pora roku jest już z nami. Jeśli chodzi o organizacje - ja uwielbiam to robić. Uwielbiam planować każdy dzień, zapisywać wszystko w kalendarzu, ale czasem tak jak Ty - marnuję zbyt dużo czasu. Terapia blogowa? To chyba coś co w tej chwili jest mi cholernie potrzebne. Też planuję obciąć włosy, ale fryzjer jakoś tak zawsze ZBYT DALEKO :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Very interesting post! Would you like to follow each other, if you do let me know in the comments on my blog.
    kisses
    https://darijadujovic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia są bardzo klimatyczne i magiczne <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  26. byłam we Wrocławiu jednak do tej pory ubolewam, że Sky Tower nie udało mi się odwiedzić :( ale następnym razem na pewno!

    OdpowiedzUsuń