#037 - MOJA FOTOKSIĄŻKA (SAAL DIGITAL POLSKA)


Dziś post nietypowy. Otóż przybywam z odległej krainy zapracowanego człowieka, aby pokazać Wam przecudowną rzecz, którą dostałam w związku z współpracą z Saal Digital Polska. 
Dla każdego kto chociaż trochę siedzi w fotografii zobaczenie swoich zdjęć w postaci innej, niż JPG czy PNG jest naprawdę niesamowitym uczuciem. Kiedy rozrywałam karton i folię, w której przyszła do mnie fotoksiążka czułam ogromną ekscytację. Pierwszy raz zdarzyło mi się oglądać swoje zdjęcia w formie albumu. I nie powiem, jestem naprawdę, naprawdę zachwycona. Ale teraz od początku!


Przeglądając instagrama (klik) trafiłam na reklamę Saal Digital, która powiedziała mi, że mogę przetestować fotoksiążkę. Myślę sobie: ''Cóż za fantastyczny pomysł! Zrobię tylko kawę i się zgłoszę". Popijając kawę wypełniłam formularz. Na samym początku trochę zwątpiłam - w sumie to zbyt fajna sprawa, żeby się udało. Na drugi dzień otrzymałam maila z potwierdzeniem zgłoszenia i kuponem. Łał. Wpadając do pokoju, włączając laptopa zaczęłam czytać co i jak. I stworzyłam swoją fotoksążkę.



Na samym początku ze strony Saal Digital pobrałam specjalny program (Aplikacja Saal Design), który znacząco ułatwia tworzenie fotoksiążki. I zaczęła się zabawa. Mnóstwo dylematów też się zaczęło. Co na okładkę? Jaka czcionka? Które zdjęcia dodać? Byłam ograniczona jedynie przez samą siebie - podejmowanie tak trudnych decyzji, jak ''które zdjęcie ma trafić na 3 stronę'' sprawiło mi ogromne wyzwanie. Zdecydowałam się też zamknąć mój album w przedziale 2016-2017, co widzicie na okładce. Poniżej znajdują się screeny projektu mojej fotoksiążki, oraz wspomnianego programu.



Projektując fotoksiążkę macie do wyboru... wszystko. Decydujecie o teksturze i rodzaju okładki, wybieracie papier, na którym zostaną wywołane Wasze zdjęcia. Gwarantuję, że wybór nie jest prosty. Sama spędziłam bardzo dużo czasu... na wybieraniu samemu formatu książki. Jestem bardzo niezdecydowana jeżeli chodzi o takie życiowe decyzje. Koniec końców udało się zamknąć projekt i przejść do zamówienia. 


Postanowiłam podzielić się z Wami całą książką, dlatego też przygotowałam wiele, wiele zdjęć. Mam nadzieje, że jesteście gotowi. Specjalnie też jechałam na drugi koniec Wrocławia, aby kupić pilot do aparatu - inaczej nie dałabym rady zrobić sobie zdjęć z książką. 












Książkę oraz cały proces od tworzenia do dostawy oceniam bardzo dobrze. Zrobiłam ja w przeciągu niecałej godziny (naprawdę było ciężko wybrać zdjęcia), czkałam na jej dostawę kilka dni. Jakość oraz wykonanie jest na bardzo wysokim poziomie. 
Fotoksiążkę polecam każdemu. Czy jesteś fotografem profesjonalnym, czy jest to twoje hobby. Jako prezent dla najbliższej osoby, jako zbiór wspomnień i cudownych chwil. Na pewno się nie zawiedziecie. 


Każdego zainteresowanego zaprojektowaniem swojej własnej fotoksiążki zapraszam na stronę Saal Digital Polska (klik). Dowiedzie się tam wszystkich szczegółów, o których nie wspomniałam tutaj. Jest mi niesamowicie miło, że mogłam uczestniczyć w teście fotoksiążki. Cały czas czuję ogromną radość patrząc się na regał, na którym leżą moje zdjęcia. Tak jak wspominałam w poprzednim poście - przeprowadziłam się. Miło mi, że mogłam udekorować mój nowy pokój swoimi zdjęciami. 

30 komentarzy:

  1. Boskie zdjęcia *,* , sama ostatnio zastanawiałam się nad taką fotoksiążką


    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Najładniejsza taka książka jaką widziałam, bo piękne zdjęcia <3.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowną fotoksiążkę stworzyłaś :) Widziałam już kilka projektów z saal digital i podoba mi się to, że każda książką wygląda inaczej.
    Ładnie połączyłaś strony kolorystycznie. Niebieskie do niebieskiego, odcienie pomarańczowego z odcieniami pomarańczowego. Ciekawie wyglądają też zdjęcia gdzie na dwóch stronach znajduje się jedna fotografia.
    Wspaniała pamiątka na lata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna fotoksiążka! z pewnością stanowić będzie świetną pamiątkę na przyszłość :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja marzę o takiej foto książce! To świetna i ekscytujaca sprawa. Niesamowite jest zobaczenie swoich zdjęć w książce.
    Twoje zdjęcia i książka jest śliczna, podoba mi się, że mozna stworzyć wszystko samemu, swój własny styl

    u mnie nowy pościk
    chwilapochwili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to wszystko wyszło :) Sam się zastanawiam nad taką foto książką.
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne!!

    https://emilkiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. twoje zdjęcia sa cudowne! nie dziwie sie że dostalas propozycję takiej fotoksiążka bo wyszła jak księga marzeń :) gratuluje takiego sukcesu i oby tak dalej :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. To coś dla mnie :) Chciałabym mieć taką książkę :)
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka fotoksiążka jest fajnym pomysłem na prezent. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka piękne fotoksiążka to super pomysł :) Na przykład na prezent :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. A już myślałam że napisałaś książkę hahah :D. Ale piękne zdjęcia <3
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna! <3
    Chętnie stworzyłabym własną fotoksiążkę.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjna sprawa <3
    Przepiękne zdjęcia !
    Obserwuję :D

    WORLD OF ALEKS

    OdpowiedzUsuń
  15. Również mam swoją fotoksiążkę :) Cudowne zdjęcia tam umieściłaś!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. sliczna ta ksiazka!
    obserwujemy? pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł! Bardzo fajna pamiątka :)
    + Muszę dodać, że uwielbiam to zdjęcie na nagłówku!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    POLUB SPIKED SOUL NA FACEBOOKU


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  18. Książka wygląda naprawdę cudownie! Sama myślałam kiedyś o tym żeby stworzyć swoją fotoksiążkę i kiedyś na pewno taka powstanie ale jeszcze nie teraz :) Super post!
    https://martyna-semen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. To jest świetna sprawa i już długo myślę nad zrobieniem czegoś takiego :)

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja chyba wreszcie muszę się zdecydować na taką fotoksiążkę :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. O matko, to faktycznie świetna sprawa! Twoje zdjęcia są naprawdę ekstra i dobrze prezentują się w formie książki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja oczywiście uwielbiam tego typu sprawy i już wchodzę na stronę ogarniać co i jak. Świetne zdjęcia, świetna fotoksiążka :) ja teraz planuje zakupo nowego aparatu, polecasz jakiś?

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja przy tworzeniu instabooka miałam dokładnie takie same problemy. Wybieranie odpowiednich zdjęć do takich rzeczy jest okropne, bo chciałabym wrzucić je wszystkie, a nie wszystkie pasują.

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pomysł ciekawy tylko jakoś wolę tradycyjne zdjęcia niż bawienie się w zaśmiecanie dysku programami :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Taka fotoksiążka to świetna sprawa, piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  26. Książka wygląda przepięknie, ale to zdjęcia w dużej mierze się do tego przyczyniły

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam tego typu fotoksiążkę ze zdjęciami ślubnymi, idealna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęcia są cudowne. Chyba czas, żebym też stworzyła swoją bo pomysł jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń