#033 - CO ROBI, CO SIĘ Z NIĄ DZIEJE

...czyli dlaczego mnie tyle nie było


Nie było mnie tutaj dwa miesiące. To nie tak, że nie pisałam nic. Pisałam, pisałam. Przygotowałam kilka notek, jednak nie miałam czasu na dopracowanie ich. Jest mi niesamowicie przykro, że blog musiał ucierpieć, jednak bez ofiar nie mogło się obyć. I padło na niego. Zasmuca mnie to dodatkowo, ponieważ musiałam poświęcić czas na rzeczy, które wymagały ode mnie bycia dorosłą. Dalej muszę być, jednak wreszcie udało mi się wyjść na prostą. Może nie do końca, ale jestem niedaleko. Dlatego wróciłam. I to nie tak, że gdziekolwiek odeszłam. Po prostu najpierw musiałam przekopać się przez wiele innych rzeczy. Mam nadzieję, że rozumiecie.


Sam fakt myślenia o blogu sprawia mi niesamowitą radość. Brakowało mi tego. W mojej głowie zebrało się wiele, wiele pomysłów, jak mogę dopracować bloga. Mam sporo planów na posty (pisałam wcześniej - kilka mam już przygotowanych, czekają tylko na dopracowanie). Zastanawiam się jak ograć wygląd wpisów, tak aby wszystko wyglądało lepiej i lepiej. Chwilowo to zbiór pewnych idei, które wymagają ode mnie większych pokładów czasowych, niż jestem w stanie im poświęcić. Także wszystko w swoim czasie. 

W przeciągu dwóch miesięcy mojej nieobecności tu zadziało się wiele rzeczy. Szczególnie na płaszczyźnie życia prywatnego. Jak pewnie wiecie nie lubię pisać niczego wprost. Nie może być zbyt łatwo, wiadomo. Powiedzieć mogę tylko, że przeciągnęłam wiele granic! I to całkiem daleko. Piszę to zdecydowanie w pozytywnym sensie. Nie mówię, że nie obyło się bez porażek. Zawsze są. Niektóre mnie trochę przybiły, inne wyniosły. W efekcie jestem silniejsza, niż byłam. Mądrzejsza o pewne doświadczenia i świadoma tego, że jednak mogę wszystko. Uczę się cierpliwości, pokory i jeszcze większej determinacji jeżeli chodzi o walkę o siebie. Wszystko to opowiem Wam tutaj, w swoim czasie. Niedosłownie. W moim stylu. A teraz uciekam. Dobrze tu wrócić. 


28 komentarzy:

  1. Wczoraj zajrzałam na Twojego bloga i pomyślałam: "Gdzie się ona podziewa?" Miło widzieć Cię tutaj ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. najprędzej w zakładach fotograficznych :) W moim małym mieście jest aż trzy, choć tylko w dwóch można wywołać jeszcze kliszę ze skanem. W dużych miastach z pewnością jest ich więcej :) Kiedyś można też było w rossmannie, ale nie wiem czy dalej mają to w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze, że wróciłaś ;)
    Będę tu zaglądał!
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem sprawy prywatne są ważniejsze od internetu. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że się naprostowało u Ciebie :)
    Ofiara musiała być, ale chociaż się czegoś nauczyłaś :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, że wracasz. Urzekł i zaciekawił mnie twój blog, więc obserwuję!
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że wróciłaś na bloga :) Czasami takie przerwy wychodzą na dobre :)
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia, dobrze czasem wrócić do bloga po dłuższej przerwie, bo można na niego spojrzeć świeżym okiem :)
    Na pewno będziemy zaglądać tu częściej, chodź liczymy, że zajrzysz też do nas :) http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie ostatnio też sporo na blogu nie było:) Ale to jest coś wspaniałego wrócić spowrotem z nową siłą:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy potrzebuje takiej przerwy na załatwienie własnych spraw czy zwyczajne odetchnięcie. Ale widać, że blog jest Ci bliski mimo tego, co na co dzień Cię zajmuje i stanowi Twój osobisty azyl przed problemami. Mam nadzieję, że będzie Ci się wszystko układało i będziesz miała dużo czasu oraz spokoju na zajmowanie się tą stronką! :) Takie przerwy, jak widać, to chwila na refleksje, zastanowienie się "kim jestem, co robię, jak to dalej ma wyglądać", więc pewnie zaowocuje to ciekawymi wpisami!
    Pozdrawiam, www.nafreelansie.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety czasami trzeba zostawić bloga i zająć się swoim życiem prywatnym :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. No nie zawsze jest czas na bloga i sie opuszczamy w dodawaniu postów, ale potem jednak to sie nadrobi ;) Takze nie jest zle :D
    No trzymam kciuki w wytrwałości xd

    Odwdzięczam się za obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiadomo, życie prywatne jest ważniejsze od tego blogowego:)
    fajnie, że wróciłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się, że zajrzałaś! <3 Miło będzie przeczytać tutaj coś nowego. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wytrwałości, chociaż sama mam z nią problem :) Zapraszam do siebie: http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem tu u Ciebie pierwszy raz, wygląd bloga bardzo mi się spodobał i sposób w jaki piszesz jest genialny :) a porażki zawsze niech czynią Cię silniejszą niż jesteś :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. wiadomo, że życie realne jest ważniejsze niż wirtualne. cieszę się, że wszystko pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że wróciłaś ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Beautiful post and pictures!
    Have a lovely day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę dużo sił do blogowania i jak najwięcej wspaniałych pomysłów :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze że wróciłaś :) I oby już nic ci nie przeszkadzało :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia, będę tu częściej zaglądać :)

    lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobrze, że wróciłaś! Śliczny zachód słońca :)

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super, że wróciłaś i fajnie że przez doświadczenia stałaś się silniejsza

    OdpowiedzUsuń
  27. Your Post So Nice And Giveing Nice Information. You Want Personal Care and Beauty Products in Cheap Price click this website
    Alpinecart

    OdpowiedzUsuń