#032 - KTO, JAK NIE JA



W porannym wstawaniu jest jednak coś takiego, że mimo trudu podnoszenia wszystkich swoich kończyn z łóżka, czujesz się wspaniale. Nie mówię tutaj o skrajnościach typu szósta rano, oczywiście. Niedawno wstałam, odsłaniając rolety zobaczyłam przecudowne błękitne niebo, promienie słoneczne na kamienicach stojących na przeciwko mojego okna. Zrobiłam kawę, zjadłam śniadanie. W słuchawkach moja ulubiona piosenkarka (króluje na miejscu pierwszym od jakiegoś miesiąca). Swoją drogą przyszły tydzień będzie bardzo ekscytujący, aż mam ciarki na plecach. I nie, oczywiście, że nie powiem o co chodzi. Przynajmniej nie w tym wpisie. Wiecie przecież, że przez większość czasu nie piszę wprost a jeżeli szykuję się coś dużego, to sama muszę mieć pewność, że się uda - zanim o tym napiszę. Nie chcę zapeszać. Mam szczęście do nieszczęścia, także trzymać kciuki. 



Pewnie ten, kto był na moim blogu wcześniej, teraz zauważył, że zmieniłam nagłówek. Przyznaję się, że w wielkim bólu. Przyzwyczajam się do wystrojów moich stron i kiedy zaczynam coś zmieniać dostaję choroby, bo wszystko musi być ładne. Musi też odpowiadać moim walorom estetycznym. Do poprzedniego nagłówka mam ogromny sentyment, jednak jakiś czas temu dostałam komentarz, w którym zasugerowano mi, że jednak nie pasuje do reszty bloga. Pewnie dlatego, że został zrobiony telefonem, a ostatnio na blogu goszczą zdjęcia z aparatowej półki. Cóż, pomyślałam i zdecydowałam, że go zmienię. Jakiś czas temu wraz z moją przyjaciółką N. wybrałyśmy się na zdjęciowy spacer. I mam nagłówek. Nie jestem pewna na 100 % czy to ten jedyny, jednak na chwile obecną zostaje. Co sądzicie? Przyznaję, dobrze było odświeżyć bloga.


Zdjęcia w dzisiejszym wpisie są sponsorowane ostatnim zdjęciowym spacerem (Ach! Reszta zdjęć z tej serii pojawi się w którymś z przyszłych postów). Mówiąc szczerze, eksplorowanie Wrocławia sprawia mi przeogromną radość. Sama jazda tramwajami z jednego końca miasta na drugi mnie zachwyca. Rany, jak to banalnie brzmi. Jednak tak jest. Radość, która towarzyszy mi podczas oglądania i zwiedzania miejsc, w których nie byłam jest nie do opisania. Tłumaczę to sobie tak, mój Wanderlust jest na głodzie i właśnie takie małe wycieczki dostarczają mu minimalne racje żywieniowe. Z okazji, że jest zaniedbany i dawno porządnie się nie najadł musi nacieszyć się tymi  właśnie małymi wycieczkami. Jeżeli to co napisałam ma jakiś sens - tak właśnie jest.



Ciężko jest być dorosłą osobą, chociaż muszę przyznać, że jest to niesamowita lekcja życia. Jest w tym coś, co ogromnie mnie pociąga. Niezależność. Oczywiście, nie jestem w pełni niezależną osobą. Nie mogę rzucić tego wszystkiego i wyjechać w Bieszczady. Chociaż tak szczerze to mogę, ale nie o to mi chodzi. Dokonując obliczeń matematycznych okazało się, że mam tylko jeden dzień w tygodniu w pełni dla siebie. A i tak wolę go wykorzystać lepiej, niż siedzenie cały dzień w piżamie. Szczerze mówiąc, aż sama siebie zadziwiam pisząc takie rzeczy. Wyjście z domu lepsze niż piżama? Robienie czegoś? Tak. Nosi mnie ostatnio niesamowicie, jestem wszędzie. Zrozumiałam chyba wreszcie, że czas jest bezcenny. Mam zamiar przenosić góry, jeżeli trzeba przeniosę całe Bieszczady. Dam radę, bo przecież kto, jak nie ja.

37 komentarzy:

  1. Ja niestety codziennie wstaję o 6 do szkoły, więc wstawanie nie jest dla mnie zbyt miłe :( Jeśli nie chciałaś zmieniać nagłówka, to przecież mogłaś go nie zmieniać - to twój blog :)
    Te fotografie niesamowicie mi się podobają. Świetny klimat i wyostrzenie na Ciebie. Świetnie to wygląda. Zaobserwowałam.
    Miłego wieczoru!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście że dasz rade. U mnie jednak tak z porankami to nie jest bo wstaje za późno i musze biegać żeby się wyrobić

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful post and photo<3
    I'd be happy friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  4. Motywujący i pełen optymizmu wpis!
    A nagłówek jak dla mnie rewelacja! :)

    Pozdrawiam Cię! :)

    I zapytuję, jaki obiektyw? ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy wpis a do tego piękne zdjęcia! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaką piosenkarkę Ci chodzi? Poszukuję jakiś muzycznych inspiracji, więc ta wzmianka mnie zaciekawiła. Świetne zdjęcia tak poza tym; uwielbiam takie sweterki/bluzki w drobne wzorki i Wrocław :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam właśnie takie poranki, jakie opisałaś! ;)
    Piękne zdjęcia, sama mam ochotę na zwiedzenie Wrocławia, bo byłam tam dwa razy, ale głównie zimą i w większości tam pracowałam, więc... ;o
    Buziak ;*
    Nagłówek wygląda super !

    OdpowiedzUsuń
  8. ah, a ja codziennie wstaję o tak nieludzkiej porze jak szósta rano;)
    nagłówek oczywiście mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie niestety tylko rano jest ładnie, później już przychodzą chmury i wiatr. Ładne zdjęcia. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże Twoje zdjęcia są cuuudowne!
    Oj i zdecydowanie warto wyjść i coś robić, na piżamę jeszcze przyjdzie czas ;)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  11. Magiczne zdjęcia ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie wpis. Szkoda, że u mnie tak nie wygląda dzień, jak u ciebie. A co do nagłóweka to bardzo mi się podoba i świetne zrobione zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia,
    ja zazwyczaj wstaje bardzo wcześnie i tylko w piątki mogę się wyspać

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy wpis! Super zdjęcia! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejne przepiękne zdjęcia! Czekam na więcej :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/03/co-kupiam-w-anglii.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia są naprawdę świetne :) Nagłówek bardzo ładnie się prezentuje :) Dokładnie jak nie ty, to kto? :p Musisz dać radę :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wpis daje motywacje do życia. Zdjęcia są piękne :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobre, pozytywne podejście :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Słusznie, że nie chcesz zapeszać. Mam nadzieję, że uda Ci się ten plan. Co do poranków - zgadzam się. Również widzę w tej porze dnia coś niesamowitego, tym bardziej teraz, wiosną. Bardzo podoba mi się ten nagłówek bloga - pełen profesjonalizm! A zdjęcie samo w sobie jest śliczne. Też pociąga mnie coś w dorosłości, ale chyba jednak póki co nadal mnie za bardzo przeraża. :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Na pewno dasz radę! Super motywacja :)
    Obserwuję i mam nadzieję, że u mnie także Ci się spodoba :)
    Pozdrawiam ! ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Motywujący wpis, takie się najlepiej czyta! Zapraszam do siebie: http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Such magical pictures! Great tips!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia, ja za niecały miesiąc będę miała 18 lat, ale jak dla mnie to tylko wiek i nie oznacza dorosłości.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny nagłówek i reszta zdjęć ;). Też wolę nie mówić, o dużych rzeczach, zanim się nie spełnią ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę tak pozytywnego podejścia ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Tekst super, ale ja zakochałam się w fotkach tym razem :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny motywujący wpis. Dzięki Tobie mam ochotę działać. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęcia są prześliczne, mają w sobie jakąś taką magię ^^
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. those Pictures are simply amazing, I love this melancholic and blurred style. the blurred Background and most of all the Bridge is AMAZING.
    Plus I am so in love with your top and btw you have the cutest profilepicture EVER (the one with the cat in your arms). <3

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  30. Gdzie się podziałaś? Wciąż czekam na jakieś nowe zdjęcia :p

    OdpowiedzUsuń
  31. your post very good and very nice. See Every Dress on the Red Carpet and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Radość, która towarzyszy mi podczas oglądania i zwiedzania miejsc.

    OdpowiedzUsuń
  33. Your Post So Nice And Giveing Nice Information. You Want Personal Care and Beauty Products in Cheap Price click this website
    Alpinecart

    OdpowiedzUsuń