#031 - DLA SIEBIE WSZYSTKO



I pomyśleć, że luty właśnie zmierza ku końcowi. Dwa miesiące nowego roku przeleciały mi między palcami. Szczerze mówiąc to naprawdę nie wiem, gdzie podziały się te wszystkie dni. Trochę zostawiłam na uczelni, trochę przechorowałam, trochę przespałam a inne przepracowałam. Mimo wszystko, to niemożliwe, że zaraz marzec. Z jednej strony cieszę się, że czas szybko mija. Szybciej przyjdzie wiosna, szybciej skończy się kolejny semestr na uczelni i szybciej będą wakacje. Chociaż wakacje to dla mnie pojęcie względne i teoretycznie od trzech lat każde mijają mi pod znakiem pracy. Dobrze jest móc się utrzymać, jednak z drugiej strony, dobrze też nie mieć ograniczeń czasowych. Coś za coś. Zachciało mi się mieszkania daleko od domu - to teraz mam. 


Kilka dni temu byłam na wycieczce. Zdecydowałam, że zbytnio zaniedbałam (znowu) swój aparat i poznawanie Wrocławia. Swoją drogą uwielbiam takie przygody. Chciałam zobaczyć jedno - okazało się, że znalazłam o wiele więcej. Dobrze jest wyjść z domu. Zdjęcia w dzisiejszym poście są właśnie z naszej wyprawy. A wiecie co mnie cieszy i motywuje do życia ostatnimi czasy? Ten przecudowny wiatr, niosący zapach wiosny i nadziei na lepsze rzeczy. Coraz częściej go czuję. Wiosna to wspaniała pora roku, nie mogę się doczekać, aż zostanie z nami na dłużej. 



Wracając do poznawania Wrocławia... mam wiele pomysłów na miejsca, które chciałabym odwiedzić. Szczerze mówiąc, powinnam zrobić sobie jakąś listę - żeby aby na pewno nic mi nie wypadło z głowy. Wrocław jest piękny i ma tyle ciekawych miejsc.
Dziś wykładowca zapytał mnie co ja właściwie tutaj robię, skoro Wrocław jest tak daleko od mojego miasta rodzinnego. Wzruszyłam ramionami, bo sama właściwie nie wiem. Jestem tutaj. Jest pięknie i niesamowicie mi się tutaj podoba, Nie ma sensu się nad tym rozczulać. Wierzę, że gdyby to miasto mnie rozczarowało na pewno zabrałabym aparat, laptopa i moje swetry, zaczęła szukać innego miejsca dla siebie. Tak po prostu. Stwierdzam, że szkoda marnować czas na coś, kiedy nie przynosi to upragnionych efektów, nie czujemy się spełnieni, a przede wszystkim szczęśliwi. Łatwo powiedzieć, prawda?

  

Od kilku dni chodzę też z czerwonym kolorem, na końcach moich włosów. To zabawne, że na starość zdecydowałam się zacząć eksperymentować z włosami. Wiadomo, w normie. Podstawowy kolor z pewnością zostaje - chociaż nigdy nie mogę być pewna na sto procent, co mi przyjdzie do głowy jutro. Tak samo niespodziewany był fakt, kiedy wreszcie objawiły mi się w głowie wzory tatuażów, które będą godne zdobić moje ciało. Po prostu pojawiły, pewnej bezsennej nocy, Samo z siebie. Tak być powinno. Jestem więcej niż pewna, że zakumulują się z moim samolotem.


Dzisiejszy wpis trochę mało konkretny, jednak cieszę się, że znalazłam wreszcie czas, aby tutaj zajrzeć, Mam nadzieję, że wraz z wiosennym wiatrem wróci reszta moich chęci i zapałów. W mojej głowie urodziło się wiele planów i pomysłów dla przyszłość. Samorealizacja. Spełnianie marzeń. Szczerze wierzę, że dam radę. Kto o mnie zadba tak, niż ja o siebie. Dla siebie wszystko. 

38 komentarzy:

  1. Uwielbiam Wrocław, ale za każdym razem byłam tam w okresie zimowym, co nie pozwalało mi na wolne i beztroskie odkrywanie miasta. Obiecałam sobie, że tym razem wrócę do Wrocławia latem!<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z tym, że szkoda tracić czas na coś, co nie przynosi zamierzonych efektów. Fajny industrialny klimat zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia! Też ten miesiąc przeleciał mi przez palce... :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masakra że tak szybko minął również spędziłam go w pracy i na uczelni;/
    super zdjęcia ;)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację :D

    OdpowiedzUsuń


  5. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/02/snowy-fur.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Inspirujący blog :) studia, przeciekający przez palce czas - jakie to prawdziwe i życiowe, ale co z tym zrobimy? Niewiele, mozemy jedynie czerpać z tego danego nam czasu jak najwięcej się da :)
    Dodaję do obserwowanych i czekam na więcej wpisów :)
    W wolnej chwili zapraszam rownież do mojego skromnego kącika :)
    https://wkacikuurodowym.blogspot.com/ - będzie mi bardzo miło! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też zamierzam kiedyś zamieszkać we Wrocławiu, bo jest coś w tym miejscu takiego zachęcającego i przyciągającego <3 Zapraszam do siebie: http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne zdjęcia! Jeszcze nigdy nie byłam we Wrocławiu - aż wstyd się przyznać!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne zdjęcia! Muszę kiedyś odwiedzić Wrocław :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/2017/02/valentines-day.html?m=1#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, dwa miesiąca jak z bicza strzelił...
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojejkuu przeeśliczne zdjęcia! *.* Jeszcze nie byłam we Wrocławiu ;(
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Zacznij i daj znać na pewno się odwdzięczę ;*
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo artystyczne zdjęcia, podoba mi się efekt :)
    Tez mam wrażenie, ze czas biegnie z szaloną prędkością...
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia, chciałabym kiedyś w końcu wybrać się do Wrocławia ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow przepiękne wprost zdjęcia i na prawdę fajnie się czyta <3


    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam czerwone włosy :) ich największy minus to taki, że baaardzo szybko się zmywają :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Również bardzo szybko zleciały mi ostatnie miesiące :(

    OdpowiedzUsuń
  20. What a wonderful photos! Very atmospheric!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  21. Byłam we Wrocławiu latem i muszę powiedzieć, że naprawdę jest pięknym (i gorącym) miastem ;)

    Zapraszam!
    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejuu jutro marzec. W sumie z jednej strony tez chcialabym aby czas szybciej plynal. Dla mnie moglby byc juz sierpien i moglabym wrocic z pracy i zaczac realizowac to na co nie mam na razie srodkow. Mimo to powinno cieszyc sie kazda chwila. No i zdecydowanie nie chce sie tak szybko starzec haha
    Zdjecia sa przecudowne

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia. Ja cały czas straciłam w pracy, aż mnie to boli, bo mogłabym zrobić coś kreatywnego, a nie siedzę w pracy, kończę i umieram. Też zaniedbałam aparat, ale też liczę, że może gdzieś uda mi się wyjść niedługo z aparatem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię fotografie na Twoim blogu, zawsze są przyjemne dla oka. :) Mnie przeraża uciekający czas. Chociaż przynajmniej robi się ciepło i jest więcej chęci do działania.

    OdpowiedzUsuń
  25. Co za klimat na tych fotografiach! :)
    Zdecydowanie mam ten sam problem. Mieszkam od października w Krakowie i, mimo że mam mnóstwo czasu, to nie udaje mi się wygospodarować zbyt wiele na spacery z aparatem. Obyś twój post był moim natchnieniem! :)
    Pozdrawiam Cię Cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja tam zbytnio się nie cieszę, że czas tak szybko leci, ale powoli odliczam już do wakacji. Przynajmniej wtedy będę mogła trochę odpocząć ^^ Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja we Wrocławiu byłam tylko raz i bardzo mi się podobało:) A właśnie często tak jest, że nasze miasto jest na prawdę piękne, a my jeździmy i szukamy czegoś nowego, a to co blisko nas nie zachwyca aż tak.

    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zakochałam się w tych zdjęciach są uroczę :*
    Mało mi brakuję do 230 obserwatorów pomożesz ?
    Pozdrawiam !! ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. ojeeeeju! te zdjecia są genialne!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapach wiosny <3. Świetne zdjęcia.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Baardzo ładne zdjęcia. Przedstawiają takie inne spojrzenie na tą okolice. Co do wpisu ja najbardziej narzekam na lecący czas. Przede mną matura i tak jakoś za szybko to wszystko się zbliża. :(

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdjęcia ♥
    Ja od kilku lat również nie mam wakacji, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  33. Na te zdjęcia można patrzeć i patrzeć. Piękne są :)

    OdpowiedzUsuń