#030 - CZARNA KORONKA (BANGGOOD COLLABORATION)



Chwaliłam się w poprzednim wpisie, że ten będzie swego rodzaju wyjątkowy. Otóż tak. Tym razem przychodzę do Was z cudowną sukienką, którą wybrałam w ramach kolejnej współpracy ze sklepem banggood.com. Na samym początku na oku miałam kompletnie coś innego. Nie obyło się jednak bez niespodzianek. Koniec końców, zdecydowałam się na czarną, koronkową sukienkę, która okazała się być świetnym wyborem.

            

         // link do sukienki //                 


         


Sukienka leciała do mnie z drugiego końca świata. Oczywiście, jak zawsze nie mogłam doczekać się przesyłki. Rzecz jasna - nie doczytałam opisu aukcji dokładnie i okazało się, że w zestawie sukienka nie zawiera podszewki (nie wiem jak to się stało, naprawdę). Zrobił się z tego mały problem, jednak nie na długo. Przypomniałam sobie, że jakiś czas temu zdobyłam w lumpeksie (za uwaga - złotówkę) długą, czarną sukienkę, która idealnie rozwiązała mój kłopot. Koniec końców jestem zadowolona, że wreszcie mam do czego ją założyć. 



Podczas zdjęć nie było najcieplej jak się pewnie domyślacie. Zima zdecydowanie nie jest moją ulubioną porą roku. Chociaż ta seria jest jedyną, w której występuje tegoroczny śnieg.
Na moich włosach zawitał nowy kolor. Nie wiem co mnie podkusiło na rozjaśnianie końcówek ponownie (zarzekałam się, że nigdy więcej tego nie zrobię). Na chwile obecną jestem zadowolona. Zobaczymy na jak długo.




Czarny jest zdecydowanie moim kolorem. Ciężko jest przemycić coś do mojej garderoby, co byłoby w innym kolorze niż czarny, biały lub szary. W takich kolorach czuję się najlepiej. Dlatego zapewne nikogo nie dziwi, dlaczego znowu występuję w czerni. Jestem również fanką wszelkich maxi sukienek i spódnic. Muszę przyznać, że jestem zadowolona z zakupu. Sukienka na pewno przyda mi się jeszcze na wiele okazji - tylko tym razem poczekam, aż zima się skończy.



Dziękuję Wam za dotarcie do końca wpisu. Mam nadzieję też, że zdjęcia i sukienka przypadły Wam do gustu. Jak zawsze, widzimy się w kolejnej notce. Trzymajcie się!
P.S. Byłabym wdzięczna, gdybyście kliknęli w link z sukienką. KLIK



40 komentarzy:

  1. Sukienka troszeczkę nie w moim stylu ale tobie bardzo pasuję :)
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna sukienka!

    Zaprasza!
    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie to wygląda ! Fajnie, że poradziłaś sobie z brakiem podszewki. Efekt końcowy - wow ! ;)

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt koncowy idealny :p dalas radde ! A sukienka jest fajna, taka artystyczna :D
    Pozdrawiam :)

    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyglądasz, te zdjęcia i sukienka wszystko ze sobą gra :*
    Obserwuje Twojego bloga :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna sukienka <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka mnie oczarowała, również Ty wyglądasz w niej cudownie!
    http://ixvqc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, wyglądasz jak postać z jakiejś baśni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sukienka! Ja pewnie nie zwróciłabym na nią uwagi, a prezentuję się naprawdę bardzo, bardzo dobrze :)
    Z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kliknęłam w link.
    Ogólnie w tym wydaniu ta koronkowa sukienko-narzuta wypada olśniewająca - tak zwiewnie, trochę magicznie.
    Zima też nie jest moją ulubioną porą roku - ręce odmarzają, z nosa cieknie, wiatr wieje zbyt mocno, a choroba łapie co krok.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Klimatyczne zdjęcia, ale serio musiałaś zamarzać! :)
    Ładny kolor włosów, kiedyś miałam podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna ta sukienka i zdjęcia niesamowite!
    kliknięte:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sukienka:) bardzo lubię koronkę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oryginalna sukienka. Świetnie w niej wyglądasz!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Musiało Ci być naprawdę zimno, ja bym nie wytrzymała ;D Śliczna sukienka! <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia ładnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka piękna sukienka! Cudna!
    Chętnie sama bym taką założyła.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, na pewno będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super blog i fajny post, zapraszam do mnie ;) Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. jest cudowna! ale zdziwiłam się, że jest bez podszewki, bo nawet na miniaturce miała ją....
    MOJE DOROSŁE ŻYCIE

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie wyglądasz :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :) http://rebellious-anne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super klimatyczne zdjęcia ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Powiem, że sukienka piękna. :) Idealnie w moim stylu. Już widzę ją w innych wersjach (z innymi 'podszewkami'), można się nieźle pobawić. Nawet do spodni i czarnej podkoszulki by pasowała i wyglądała szałowo. :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale cudo! Uwielbiam koronki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. normalnie czarna dama hahah <3 Francja elegancja ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  27. This is such an amazing outfit! I love this dress!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  28. Ooo tak, zdecydowanie kocham koronki ;)
    Ja jednak pod spód założyłabym coś krótszego. :)
    Pozdrawiam Cię!

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna sukienka ;d

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. O matko, jakie cudo! Piękna sukienka i piękne zdjęcia :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/byam-w-anglii.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Sukieneczka naprawdę zachwyca, wygląda jakby była na Ciebie uszyta. Naprawdę ślicznie Ci w niej :)
    Zajrzyj czasem ;) Ściskam mocno, Niezdara ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. na tych zdjęciach ze strony sukienka nie wyglądała tak dobrze jak na Tobie, serio bardzo Ci pasuje <3

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  33. Widze nie tylko mi spodobala sie bardzo bluzka, ktora zalozylasz do tej sesji :) Moim zdaniem caly komplet tworzy bardzo ciekawy styl. A propo samego sklepu w ktorym ja zakupilas .. to zorientowalam sie, ze mozna przy pomocy tej stronki http://alerabat.com/kod-promocyjny/tatuum byc na biezaco jesli chodz o promocje i rabaty. Szukalam opinii na temat tego producenta i przypadkiem ja znalazlam. Niestety ma to tez swoje minusy .. bo juz wypatrzylam kolejne ciekawe kreacje .. a pomyslec, ze mialam juz tyle nie kupowac tyle rzeczy z netu ;)

    OdpowiedzUsuń