#026 - JARMARK BOŻONARODZENIOWY WE WROCŁAWIU

Kiedy dowiedziałam się o Jarmarku Bożonarodzeniowym podskoczyłam z zachwytu, a potem wymyśliłam sobie, że zrobienie małej fotorelacji na bloga będzie dobrym pomysłem. Tak też się stało. Mieszkanie w dużym mieście daje wiele możliwości. Ciągle coś się dzieje, a kiedy już coś jest przygotowywane - to z rozmachem. Myśląc o jarmarku, który miał miejsce rok temu w mieście, w którym mieszkałam nie przychodzi mi nic innego do głowy jak kilka budek i lampek zawieszonych dookoła. Może to też kwestia tego, że nigdy nie byłam w dużym stopniu zadowolona z mieszkania tam. Jestem fanką dużych miast. Wybierając miejsce do spędzenia kilku dni podczas wakacji również strzelam w duże miasta. Lubię ten tłok, różnorodność, zamieszanie... Oczywiście, ma to też wiele minusów, ale nie o tym teraz. W dzisiejszym poście mała, zdjęciowa relacja z wrocławskiego Jarmarku Bożonarodzeniowego.















Będąc na jarmarku cieszyłam się jak dziecko. Wszelkie ozdoby świąteczne, lampki, muzyka... naprawdę mało mi do szczęścia potrzeba. Sam klimat, który unosił się od pierwszego stoiska sprawił, że poczułam się niesamowicie dobrze. Świetne są te małe momenty, w których zapominamy o codziennych sprawach i możemy po prostu cieszyć się widokiem i towarzystwem innych ludzi.



W dzisiejszym wpisie trochę mniej słów a więcej zdjęć. Mam nadzieje, że wprowadzą Was w dobry, świąteczny nastrój. Od razu mówię - duchem świąt nie jestem. Zwykle mnie one nie cieszą tak jak innych. Cieszą mnie za to pierogi, a myślę, że to też poważna sprawa. Jestem również pewna, że na jarmarku pojawię się jeszcze kilka razy, aby nacieszyć oczy wszystkimi światełkami.                 











58 komentarzy:

  1. Sama wybieram się na ten jarmak i już nie mogę się doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziwie się. sama też nie mogłam się doczekać, aż wreszcie się tam wybiorę ; )

      Usuń
  2. Takie jarmarki to coś świetnego. Szkoda że mieszkam daleko od dużego miasta i w mojej okolicy nie organizuje się takich jarmarków bożonarodzeniowych. A szkoda!
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak, to prawda. jarmarki to super sprawa!
      szkoda, bardzo szkoda. ale na pewno prędzej czy później uda ci się trafić na taki świąteczny jarmark ; )

      Usuń
  3. Śliczne zdjęcia, mega mi się podobaja ;)
    Pozdrawiam ♥ /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia :) Dzięki nim przypomniałam sobie o jarmarku, na którym byłam w tamtym roku. Strasznie mi się podobało. Było trochę chłodno, a w powietrzu unosił się zapach gorącej czekolady.
    Jutro jadę do Torunia i miałam nie brać aparatu, ale chyba zabiorę, bo tam też pewnie będzie prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas unosił się zapach grzańca : D też dobrze! haha
      rok temu byłam w Toruniu w okresie świątecznym - miasto było przepięknie przystrojone. zabieraj aparat koniecznie, bo będziesz żałować ; p

      Usuń
  5. Kojarzę te jarmarki z czasów, gdy mieszkałam we Wrocławiu ale jakoś nigdy tam nic nie kupowałam. Oczywiście zawsze Wrocław jest ładnie przystrojony przed świętami, więc jest tam wiele ciekawych miejsc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrocław jest już ładnie przystrojony. nie mogę się napatrzeć na te wszystkie światełka. każda galeria już też w klimacie ; D

      Usuń
  6. Tyle magii! <3 Wygląda fantastycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, masz wielki talent! Uwielbiam jarmark we Wrocławiu, byłam w zeszłym roku i bardzo mi sie podobało. W przyszłym miesiącu planuje Kraków :) martawbu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, bardzo miło mi czytać takie komentarze!
      z takich większych to byłam we Wrocławiu i Toruniu. uwielbiam ; )

      Usuń
  9. W moim mieście niedługo pewnie też pojawi się taki jarmark! Zaplanowałam sobie w lato, że postaram się pokazać skrawek takiego "wydarzenia" na blogu i widzę, że nie tylko ja na to wpadłam! Piękne zdjęcia :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to bardzo fajny pomysł. klimat na jarmarkach jest przecudowny ; )

      Usuń
  10. Ale super jarmark i Twoje zdjęcia, niesamowity widok :)
    Ja też muszę się wybrać na taki jarmark, ale myślę, że bliżej Świąt, kiedy będę mieć więcej czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, bardzo mi miło ; )
      wybieraj się koniecznie!

      Usuń
  11. Amazing photos! *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thanks ; D
      sure I will follow you back ; )

      Usuń
  12. Nigdy nie byłam na takim jarmarku, ale ślicznie to wszystko wygląda ;)
    Cudowny kubek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz koniecznie się na jakiś wybrać ; )

      Usuń
  13. Wonderful and atmospheric photos!
    Have a good day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie w mieście chyba już stoi ten jarmark od początku listopada. Długo się zbieram, żeby tam w końcu się wybrać i zrobić kilka zdjęć na bloga, ale zawsze mam jakąś wymówkę. Na dworze jest tak zimno, że nie mam najmniejszej ochoty, aby wystawić choćby rękę na zewnątrz. Być może, gdy wyzdrowieje to się tam wybiorę :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie wybierz się na jarmark. na pewno będziesz zachwycona ; )

      Usuń
  15. Uwielbiam jarmarki świąteczne! <3

    Ten we Wrocławiu wygląda na cudowny :)


    Carmelatte

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio przeczytałam, że wrocławski jarmark jest jednym z ładniejszych w Europie ; )

      Usuń
  16. Ale ci zazdroszczę, że mieszkasz w mieście. Ja niestety mieszkam na wsi, której nie cierpię. A wracając do posta. Ładne zdjęcia jak zawsze. Ja niestety nie byłam na jarmarku, ale kiedyś się wybiorę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzy miesiące temu dopiero się tutaj przeprowadziłam! wcześniej też mieszkałam w mieście, za którym jakoś mocno nie przepadałam
      dziękuję ; )

      Usuń
  17. Jarmark w moim mieście nawet w 1/4 nie jest tak efektowny jak we Wrocławiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten wrocławski jest jednym z ładniejszych w Europie. jakis czas temu czytałam artykuł na ten temat ; )

      Usuń
  18. Jejku jak pięknie! Jest świetny klimat ♥

    Pozdrawiam,
    esteratakesphotos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia, uwielbiam jarmarki świąteczne - zwłaszcza w Berlinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Berlinie na jarmarku byłam raz. było niesamowicie! : D

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. to prawda, są niesamowicie klimatyczne ; )

      Usuń
  21. Mój pierwszy jarmark we Wrocławiu wzbudził we mnie ogromne emocje świąteczne. W kolejnym roku również się cieszyłam, ale teraz, kiedy po raz 3 czy 4, widzę te same ozdoby, budki z tymi samymi rzeczami nie ukrywam, że straciłam to zainteresowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmmm, w tym roku byłam pierwszy raz na wrocławskim jarmarku. zobaczymy jak będzie w przyszłym roku ; )

      Usuń
  22. Uwielbiam Jarmarki świąteczne. Niestety w Azji (gdzie mieszkam) takich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno masz również wiele fajnych wydarzeń, których nie ma u nas ; )

      Usuń
  23. Ja byłam na jarmarku w Berlinie i bardzo mi się podobało :)
    Zapraszam , opisałam go tutaj --> KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja byłam tam raz. było świetnie ; )

      Usuń
  24. Nigdy nie miałam okazji być na jarmarku bożonarodzeniowym, ale to zdecydowanie coś dla mnie, bo uwielbiam święta, świąteczne ozdoby oraz jedzenie. Szczerze, nawet nie wiedziałam, że taka impreza odbywa się tak niedaleko mnie, czyli we Wrocławiu. :)

    Pozdrawiam cieplutko
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie przyjedź póki jeszcze jest! naprawdę warto ; )

      Usuń
  25. Ja postanowiłąm odwiedzić JArmark Bożonarodzenioy we Wrocławiu w zeszłym roku. Niestety jak tylko dojechałam do Wrocławia zaczął mnie okropnie boleć ząb. Oczywiście zamiast na jarmamk pojechałam do dentysty, znalazłam na szcżeście swietną klinikę lux -dent gdzie rewelacyjnie się mną zajęli. zobacz tutaj jeżeli jesteś zainteesowana :)

    OdpowiedzUsuń