#021 - LIEBSTER BLOG AWARD



Może na samym początku opowiem o co w ogóle chodzi. Liebster Blog Award to nagrody przyznawane bloggerom przez innych bloggerów. Celem jest pomoc w wypromowaniu blogów mniej znanych, rozszerzenie blogosfery i przede wszystkim dobra zabawa. Blogerzy nominują innych zadając im kilka przypadkowych pytań. I tak się biznes kręci. Przyznaję się bez bicia, że zanim nie zostałam nominowana nie wiedziałam, że coś takiego istnieje. I w tym miejscu chciałabym podziękować kobietawspodniachgabrielakita oraz nesiness za nominację. Z okazji, że dostałam trzy połączę zadane mi pytania w jednym poście. Zapraszam do czytania!

1. Jak długo prowadzisz bloga i co skłoniło Cię do założenia go?

Teoretycznie bloga założyłam w 2014 roku, jednak brutalnie go porzuciłam. Wróciłam w maju (dokładnie 26) 2016 roku - i prowadzę go od tamtej pory. Może trochę dojrzałam, nie wiem. Powodem powrotu była chęć uwolnienia moich kłębiących się myśli i ubrania ich we wpisy na blogu. Chciałam zrobić coś kreatywnego, pokazać zdjęcia, które robię. Nie żałuję niczego. 

2. Dążysz do rozpoznawalności i czy zdarzyło Ci się, że ktoś Cię kiedyś rozpoznał ?

Mam duży staż na photoblogu i zdarzyło mi się kilka razy w moim rodzinnym mieście, że ktoś kojarzył mnie z internetu. Poznawałam też nowe osoby a one nie mogły sobie przypomnieć skąd mnie znają. Miałam kiedyś śmieszną sytuację w mojej pierwszej pracy. Stałam na kasie, podeszła do mnie młoda dziewczyna i powiedziała: ''Cześć, fajne zdjęcia robisz! A teraz muszę coś zareklamować''. Trochę się zdziwiłam. Jeżeli chodzi o blogspota to nie, fejm się jeszcze nie zgadza, haha. Bloga prowadzę przede wszystkim dla siebie - jednak bardzo mi miło, kiedy ktoś tutaj zagląda, czyta, ogląda zdjęcia i komentuje. Feedback bardzo motywuje do działania.



3. Co czujesz, gdy czytasz negatywne komentarze pod swoimi postami? 

Nie dostaję negatywnych komentarzy (pewnie po napisaniu tego to się zmieni). Sensowna krytyka jest zawsze w porządku.

4. Czy potrafisz gotować? Jeśli tak to co?

Nie potrafię gotować bardzo dobrze, jednak z głodu też nie umrę, a przecież to o to w tym chodzi. Proste dania, oczywiście, nie sprawiają mi kłopotu, jednak homara z bakaliami to raczej nie zrobię. Nawet nie wiem, czy homar i bakalie pasują do siebie - improwizuję. 

5. Czy uprawiasz jakiś sport? 

Kiedy mam czas (a ostatnio czasu nie mam wcale) jeżdżę na rowerze i ćwiczę w domu. Staram się dużo chodzić, a z okazji, że chodzę szybko można podciągnąć to pod jogging, haha.

6. Jakie jest Twoje największe osiągnięcie? 

Staram się cieszyć codziennie z małych rzeczy. Staram się rozwijać z dnia na dzień, więc ciężko mi nawet powiedzieć z jakiej kategorii miałoby być to osiągnięcie. Podnoszę poprzeczkę każdego dnia. 

7. Czy ubierasz się zgodnie z modą czy starasz się mieć swój własny styl

Ja i moda mamy do siebie bardzo daleko. Nigdy nie ubierałam się zgodnie z trendami, nie znam się na tym i nie zamierzam. 

8. Jakie masz hobby?

Uwielbiam podróże, fotografię, spanie i spełnianie swoich marzeń. Wiem, mało oryginalnie.


10. Co zrobisz gdy skończysz odpowiadać na te pytania? 

Przeczytam wszystkie odpowiedzi jeszcze raz, przeredaguje je (aby dało radę je przeczytać) i opublikuję post.

11. Czy lubisz być kobietą czy uważasz, że lepiej mają mężczyźni? Dlaczego? 

Nie mam zdania, bo nie wiem jak to jest być mężczyzną. Za to wiem, że bycie kobietą nie jest łatwe. Ale jak już wielokrotnie pisałam - wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma. Chociaż być tak mężczyzną na jeden dzień... na pewno byłoby to ciekawe! 

12. Jesteś tolerancyjna?

Zero tolerancji dla braku tolerancji. Niech każdy żyje w sposób, jaki chce. Niech kocha kogo chce. Niech lubi co chce. Co to kogo obchodzi. Mind your business, że tak powiem. 

13. Czego najbardziej się boisz?

Nie wiem czego najbardziej. Chyba przyszłości, jednak codzienność też jest czasem przerażająca.


14 .Co robisz jak się nudzisz?

Ostatnio robię tak dużo, że nie mam czasu na nudę. Wręcz przeciwnie - chciałabym się trochę ponudzić. Jednak, kiedy już naprawdę dopada mnie nuda spotykam się ze znajomymi, nadrabiam zaległości w serialach i książkach, albo po prostu biorę się za sprzątanie. Działa. 

15. Ulubiony owoc?

Jednego nie mam. Uwielbiam jabłka, banany, winogrona i brzoskwinie.

16. W jakich sklepach lubisz kupować?

W lumpeksach. Tanio i oryginalnie. Można znaleźć takie perełki, o których się nie śniło nikomu. Rok temu w sierpniu znalazłam sweter świąteczny, który miał wszyte w sobie jeszcze działające małe lampki świąteczne. Zgadnijcie kto miał najpiękniejszy sweter podczas świąt. 

17. Twoja podróż życia to? 

Chciałabym pojechać do wielu, wielu fantastycznych miejsc na świecie. Na myśl przychodzi mi podróż po Stanach Zjednoczonych. Odwiedzenie największych miast USA. Najlepiej spędzenie tam jeszcze jakoś tygodnia, w każdym mieście oczywiście. Chociaż wydaje mi się, że to i tak byłoby za mało, haha.


18. Gdybyś miała opisać się w trzech zdaniach, jak one by brzmiały? 

Coś mniej więcej jak w sekcji ''o mnie'' po lewej stronie. I tak, tak. Wiem, że są tam cztery zdania. 

19. Masz możliwość umówić się na kawę/lody/randkę/plotki z ulubionym aktorem/ piosenkarzem/ pisarzem/idolem albo kimś sławnym. Kogo wybierasz? 

Muszę wybrać jedną osobę? Na chwilę obecną myślę o kawie z Beyonce, lodach z Casey Neistatem i plotkach z Kim Kardashian. Proszę mnie nie oceniać. Nie mam też zielonego pojęcia kogo wzięłabym na randkę. Naprawdę. 

20. Twój statek się rozbił, lądujesz na bezludnej wyspie. 3 rzeczy, które zabierasz ze sobą to? 

Zależy co zostałoby z mojego statku. Na pewno szukałabym czegoś, co pomogłoby skomunikować się z kimś, kto mógłby mnie uratować. Koc, bo noce pewnie byłby lodowate i... jedzenie? Albo zapałki. Jestem ciekawa jakbym się zachowała, gdyby taka sytuacja wydarzyła się naprawdę. Do Lary Croft trochę mi brakuje. 

21. Kawa czy herbata ? Dlaczego ? 

Odwieczna wojna między kawą i herbatą. Lubię czasem wypić herbatę, jednak kawę wypijam w hektolitrach, więc to już mówi samo za siebie. Uwielbiam jej smak, który kojarzy mi się z lepszym początkiem dnia i dodatkowym powerem w ciągu codziennej egzystencji.

A teraz czas na moje nominację:
crowded-dreams
oneflashinspacetime
niezwykle-piekne
nagrodzkaart
- aliceinthetrunk
- truskaweczka1
- anna-and-klaudia

oraz pytania:
1. Wygrywasz w lotka. Co robisz z wygranymi pieniędzmi?
2. Wymarzone miejsce na wakacje. Dlaczego akurat to?
3. Za pomocą magicznej różdżki masz możliwość nauczenia się perfekcyjnie jednego języka obcego. Który wybierasz i dlaczego?
4. Dwie pory roku muszą zniknąć. Które wybierasz i dlaczego?
5. Okazuje się, że jest możliwość pozostania nieśmiertelnym. Możesz z niej skorzystać (jednak nie będzie sposobu, aby to odwrócić), albo odmówić. Co robisz?

Mam nadzieję, że weźmiecie udział w zabawie!


43 komentarze:

  1. Granica tolerancji jest tam, kiedy zaczyna się cierpienie drugiego człowieka przez czyjeś zachowanie - takie jest moje zdanie :)
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie podobają mi się pytania które wymyśliłaś. Są takie inne :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super odpowiedzi, lubię czytać takie posty :) Co hobby to jesteśmy identyczne! :D Ja w porównaniu do ciebie nie lubię kawy xD
    Pozdrawiam ;) #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna zabawa! Ciekawe odpowiedzi! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. którego? : D żaden nie chce się miziać niestety

      Usuń
  6. No ja też zdziwiłabym się gdyby ktoś tak do mnie podszedł i tak powiedział :) kotek jest cudowny :)

    Blog o książkach

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie wpisy! Można się dowiedzieć bardzo dużo o danej osobie :) A te pytania nie są sztuczne, ani szablonowe. Przeczytałam tak jak wszystkie Twoje notki, jednym tchem <3
    I jej nominowałaś mnie <3 Ale supcio, jutro wezmę się za pisanie :D Twoje pytania są mega kreatywne i będę musiała naprawdę się zastanowić jak sensownie na nie odpowiedzieć, zwłaszcza jeśli chodzi o 3 ostatnie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest mi naprawdę niesamowicie miło ; )
      czekam na wpis w takim razie!

      Usuń
  8. Excellent post! Happy weekend!

    STYLEFORMANKIND.COM
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie wpisy! Bardzo ciekawe odpowiedzi. Jesteś naprawdę originalną osobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post :)

    Jaki śliczny kotek *,* jejciu :D♥

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Na początku dziękuje za nominację, bardzo mi miło i z przyjemnością odpowiem na pytania od Ciebie :)
    Pod wieloma puntami mogę się podpisać obiema rękami, a szczególnie pod 8, w 100 % trafna.
    Uwielbiam Twoje zdjęcia i te Twoje fale <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3
      w takim razie czekam na notkę z odpowiedziami!

      Usuń
  12. A ja idąc na studia musiałam nauczyć się gotować. A teraz co? Nie potrafię spędzić dnia bez przyrządzenia czegoś pysznego! Na przykład wczoraj piekłam chlebek bananowy, a już dziś biorę się za drożdżówki z malinami! A jutro? Kto wie!
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie właśnie to czeka! ale szczerze to nie mogę się doczekać ; )

      Usuń
  13. Na większość pytań opowiedziałabym podobnie jak ty. Również uwielbiam kawę i jak dla mnie wygrywa ona z herbatą, choć kawę staram się pić w zdecydowanie mniejszych ilościach.
    Nigdy nie dostałaś negatywnych komentarzy? Jestem zdziwiona, bo myślałam, że każdy jakieś tam dostał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na blogspocie jeszcze mi się nie zdarzyło ; )
      kawa jest przewspaniała. ona rozumie, zawsze...

      Usuń
  14. Aj, dziękuję za nominację. Słyszałam o LBA (i stwierdziłam, że nie będę w tym brać udziału), ale nie wiedziałam, że to nagroda czy wyróżnienie. Za co dziękuję ;)
    Mam na razie zbyt dużo postów i tematów w kolejce aby wziąć w tym teraz udział, ale sądzę, że skorzystam z niektórych pytań gdy będę coś tam tworzyć o sobie ;)
    Podobają mi się Twoje odpowiedzi, gdyż większość z nich nie jest ujęta w jednym zdaniu, a w słowach przekazujesz coś więcej. W sumie to ciekawie jest się dowiedzieć czegoś o osobie, której bloga się czyta.

    Nie mogłam się nie uśmiechnąć czytając o najpiękniejszym świątecznym swetrze. Chciałabym to zobaczyć! A jeśli o lumpeksy chodzi to dziś kupiłam sobie dwie rzeczy, które chciałam, a których nie mogłam znaleźć w sieciówkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co ; )
      co do lumpeksów robię sobie niedługo wycieczkę do mojego ulubionego. a co do świątecznego swetra na pewno jeszcze się pojawi... kiedy przyjdzie na niego pora! hah : D

      Usuń
  15. Świetny post, można się trochę więcej o Tobie dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. planuję zrobić kilka takich, czekam tylko na wenę ; )

      Usuń
  16. Super, że lubisz fotografię ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Te dejo mi blog de poesia por si quieres criticar gracias.
    Me gusta mucho el tuyo.
    http://anna-historias.blogspot.com.es.

    OdpowiedzUsuń
  18. O kurczę, wiesz co, jak przeczytałam, że masz duży staż na photoblogu to kliknęłam i faktycznie, kojarzę cię stamtąd :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyczerpujące odpowiedzi :)
    Uroczy kociak :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jej , jakie masz śliczne włosy ;)
    Też mam kotka i to nie jednego, a 5 malutkich i 1 dużą kocicę ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję!
      ja miałam malutkie kociaczki, ale znalazłam im dom ; )

      Usuń
  21. Super, że odpowiedziałaś na nominacje. Szkoda tylko, że nie na wszystkie pytania, bo czuje niedosyt :) rozbawiło mnie spanie jako hobby :D ale taka podróż po miastavh USA na pewno mogłaby być mega ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem, że nie odpowiedziałam na wszystkie jednak... dostałam trzy nominacje a nie chciałam, żeby wpis był za długi ; p i tak wydaje mi się spory ; )

      Usuń
  22. Super, że odpowiedziałaś na nominacje. Szkoda tylko, że nie na wszystkie pytania, bo czuje niedosyt :) rozbawiło mnie spanie jako hobby :D ale taka podróż po miastavh USA na pewno mogłaby być mega ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cool post! I follow you. :)

    Best regards, Anna <3

    annax1303.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń