#018 - FAJNE RZECZY




Na wstępie chcę od razu się wytłumaczyć, dlaczego ten post pojawia się dopiero w połowie miesiąca. Zdjęcia zrobiłam już wcześniej, jednak nie byłam w stanie ich dopracować, nie mówiąc o napisaniu czegokolwiek. Jednak wreszcie, po dwóch tygodniach od ostatniej notki znalazłam czas, który mogę w pełni poświęcić mojemu blogowi. O powodzie dlaczego nie mam czasu dowiecie się prędzej czy później. Na chwile obecną nie chcę jeszcze nic mówić.
Dzisiejsza notka będzie jedyną w swoim rodzaju - może zapoczątkuje nową serię, kto wie. W ostatnim czasie zaopatrzyłam się w fajne rzeczy i chciałabym wam pokazać co udało mi się znaleźć. Będzie nudno, bo w większości chodzi o książki... a może nie? Na pewno dużej różnorodności nie będzie. Ok, bez przeciągania. Zapraszam na nowy wpis.

1. Obudowa na telefon.







Nie wiem co mnie podkusiło na nową obudowę. Moja poprzednia, zwykła i nudna czarna była bardzo w porządku. Pozazdrościłam chyba właścicielom popularniejszych modeli telefonów i też chciałam mieć fajną obudowę. Zamawiając ją byłam przekonana, że będzie gumowa. Okazało się, że jest plastikowa, co sprawiło, że mój telefon stał się większy, niż był wcześniej (a i tak jest ogromny). W każdym razie wybór jak najbardziej na tak. Ach, no i właśnie... uwielbiam motyw Alicji w Krainie Czarów. Koty też uwielbiam, także ten model idealny dla mnie.

2. Wredny Kalendarz.





Mam ogromną słabość do kupowania kalendarzy i porzucania ich po dwóch tygodniach użytkowania. Stwierdziłam, że właśnie ten jest tani i wredny, więc idealnie dla mnie. Nie przepłacę, jeżeli go porzucę a styl w jakim jest prowadzony bardzo mnie rozbawił. Kalendarz jest typowo szkolnym kalendarzem, jednak nie przeszkadza mi to. Trzymajcie kciuki, aby udało mi się go prowadzić! I jakby co naklejki pand i lodów są moje. Przyklejam je wszędzie a one od kilku lat się nie kończą. 

3. Lot 305.





Książkę zakupiłam podczas mojej przedostatniej wizyty we Wrocławiu - dla umilenia drogi powrotnej do domu. Czytając opis książki nie byłam pewna, czy mi się spodoba. Spędziłam pół godziny zastanawiając się, czy powinnam ją wziąć. Skończyłam ją czytać jakiś czas temu i śmiało mogę ją polecić. Dużo fantastyki i sensacji. Zwyczajny lot z Nowego Jorku do Londynu... potem katastrofa samolotu, zaczynają się dziać dziwne rzeczy. Przewracając kolejne kartki zaczyna się robić ciekawie. Bardzo polubiłam bohaterów powieści i trochę żałuję, że autor nie przewidział kolejnej części.

4, Święty chaos.







Tej książki jeszcze nie przeczytałam - od razu mówię. Aktualnie czytam dwie, zobaczycie je poniżej. Dlaczego wybrałam święty chaos? Zdecydowałam się dać szansę polskiemu autorowi, a opis książki od razu mnie zafascynował. Zmartwiły mnie tylko recenzje, które przeczytałam w internecie. Jednak jak to na upartego osiołka bywa, chcę przekonać się na własnej skórze. Książka jest połączeniem sensacji i political fiction. Główną bohaterką jest polskiego pochodzenia Tatarka, komandoska i agentka CIA, która zostaje stracona przez Al-Kaidę. Jednak śmierć jest dla niej początkiem... I jak miałam przejść obok takiej historii obojętnie? Bardzo mnie ciekawi co się wydarzy. 

5. Eksperyment Black Box.





Szperając po różnych promocjach książkowych trafiłam na te książkę. Przede wszystkim zaciekawiła mnie jej tematyka. Na swoich studiach miałam bardzo dużo psychologii. Słyszałam też o eksperymencie, który był inspiracją dla autora do napisania książki. Przypadkowi ludzie, dwa tygodnie. Jedni są więźniami a drudzy strażnikami. Dopiero udało mi się doczytać do setnej strony. Jestem niesamowicie ciekawa co będzie dalej.

6. Ganbare! Warsztaty umierania.



Najlepsze na koniec. Kiedy znalazłam te książkę w regale nie mogłam przestać o niej myśleć. Cały czas przechodziłam obok niej, zerkałam na nią. Próbowałam też ją czytać, jednak nie ma jak to usiąść wygodnie w swoim łóżku, z herbatą czy kawą. Nie wytrzymałam. Odłożyłam ją dla siebie, a w efekcie moja kochana mama kupiła mi ją w prezencie. Byłam niesamowicie szczęśliwa, chociaż temat tej książki odbiega znacznie od szczęścia. Książka jest opowieścią o ludziach mieszkających w Japonii, dla których los nie był łaskawy. Trzęsienia ziemi, wybuch w elektrowni jądrowej oraz tsunami na tle ludzkiej tragedii. Nie ukrywam, że zanim doszłam do pięćdziesiątej strony biegałam trzy razy po chusteczki. Jeżeli ktoś lubi takową tematykę książka będzie dla niego idealna.

Dziękuję Wam za dotarcie do końca wpisu. Widzimy się w kolejnym!

62 komentarze:

  1. Nie gustuje w takich tematach książek ale wydają się ciekawe :)
    Piękne zdjęcia *,*
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę. :( Aż mi wstyd, że wciąż ciężko mi 'na poważnie' wrócić do czytania. Przedstawiasz tutaj fajne pozycje a ja muszę dopiero przeczytać swoje najnowsze nabytki. ; / Tylko między czynnościami życia codziennego jakoś nie potrafię zapewnić sobie odpowiedniej ilości czasu wolnego. ; / Jak się maryda ze mnie robi. Bożesz.. ; <

    Obudowa urocza a z kalendarzami i notesami mam identycznie. ; (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie martw się! ja też przez to przechodziłam, aż wreszcie coś ''kliknęło'' i wróciłam do książek ; ) głowa do góry!

      Usuń
  3. Love this! Great job on creating this post.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe książki! Pozdrawiam!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki nie są w moim guście, ale "Warsztaty umierania" na pewno! Już sobie dodałam do listy książek do kupienia, dzięki! Sama okładka, jeszcze przed opisem, mnie przekonała. Lubię takie proste. No, a opis, wiadomo, postawił kropeczkę nad i! Na bank przeczytam! Dla Ciebie polecam "Zjawa" albo "Człowiek o 24 twarzach" z tych co ostatnio przeczytałam. Nie wiem, może Tobie również się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę! ojeju
      dziękuję za propozycje, zaraz poczytam sobie o tych książkach ; *

      Usuń
  6. zapraszam :) https://start-afire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam tych książek, ale wszystko jeszcze przede mną :) Przepiękne zdjęcia robisz, bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, może kiedyś wpadną ci w ręce ; )
      bardzo mi miło!

      Usuń
  8. Świetny tytuł :) Chyba przeczytam te książki ;)

    OBSERWUJĘ ^^

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam ostatnio ten wredny kalendarz i mega mnie zaciekawił :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też właśnie, dlatego zdecydowałam się dać mu szansę : D

      Usuń
  10. Mam to samo z kalendarzami! Kupuje i po dwóch miesiącach już chcę nowy :) Zaciekawił mnie ten Lot 305 i Eksperyment. Może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcam do lektury! a co do kalendarzy dobrze wiedzieć, że nie tylko ja jestem dla nich taka okrutna ; p

      Usuń
  11. Jaka urocza obudowa :) Uwielbiam takie kolorowe i bajkowe.
    Bardzo zainteresowała mnie książka Lot 305 i już trafia na moją listę oczekujących.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mega się cieszę! książka naprawdę jest świetna ; )

      Usuń
  12. Bardzo fajne rzeczy, śliczna obudowa, mogłabyś napisać na jakiej stronce zamawiałaś?

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam na allegro. spędziłam tam pół dnia, żeby znaleźć coś fajnego dla mojego telefonu ; D

      Usuń
  13. Skąd ten "wredny kalendarz" ? :D Świetne te rzeczy. Obudowa urocza :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Ksiazki moze nie dla mnie, ale ten kalendarz chetnie bym kupila! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zaciekawiłaś mnie tymi ''Warsztatami umierania'' nie słyszałam o tej książce... dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ proszę ; ) ja wpadłam na nią przez przypadek!

      Usuń
  16. Już niedługo będzie trzeba pomyśleć o nowym planerze, może ten by sie sprawdził.. :)

    hidenly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest tam jednak trochę mało miejsca do pisania, więc jak masz dużo ważnych spraw na pewno wszystkich tam nie zmieścisz ; p dla mnie jest w sam raz, bo pewnie połowy zapomnę zapisać haha

      Usuń
  17. Żadnej z tych książek nie przeczytałam ale nie wiem czy któraś by mnie zaciekawiła tak mocno, bardzo podoba mi się obudowa na telefon :)

    Blog o książkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo, o gustach się nie dyskutuję. cieszę się, że chociaż obudowa się spodobała ; )

      Usuń
  18. Hmm.. Nie przeczytałam żadnej z tych książek. Może kiedyś przeczytam, ale nie wiem czy mnie jakoś bardzo zaciekawią, gdyż preferuje inne rodzaje książek :)

    Pozdrawiam Cię i zapraszam do mnie w wolnej chwili! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny, oryginalny post! Moim zdaniem super pomysl na serie. Nie czytalam zadnej z tych ksiazek :( Zapraszam do siebie - zaobserwuj i napisz mi o tym a ja zrobię to samo x
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli zaopatrzę się w jakieś ciekawe rzeczy na pewno zrobię kolejny w tym stylu ; )

      Usuń
  20. Myślę, że "Warsztaty umierania" to książka dla mnie. A co do kalendarza, to nie wiedziałam, że może być wredny :P
    >FOXYDIET

    OdpowiedzUsuń
  21. Też miałam kupić wredny kalendarz ale na moje nieszczęście skusiłam się na coś gorszego i co się okazało bardziej tandetnego.
    Jeśli chodzi o case to uwielbiam kota z Cheshire.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Obudowa super, a wredny kalendarz kusi, ale wewnątrz ta szata graficzna to jednak nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Książka LOT 305 własnie mam zamiar kupić , słyszałam ,że świetna jest!
    może wspólna obserwacja ?
    mogłabym prosić o kliknięcia w linki w poniższym poście?
    Na pewno się odwdzięczę :)
    ZAPRASZAM KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcam do zakupu, naprawdę mega się czytało ; )

      Usuń
  24. Niestety tak się złożyło że nie miałam okazji przeczytać żadnej z tych książek.
    Co do obudowy to uważam że jest bardzo fajna.
    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zdjęcia :)
    http://weronika-jaks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny pomysł na serię, chętnie bym takową czytywała. :D
    Nie czytałam, żadnej z tych książek, najbardziej zaciekawiła mnie ta, o tym eksperymencie. :)
    Fajna obudowa! :D

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnia książka najbardziej mnie zainteresowała!
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Boskie zdjęcia i ciekawy książki.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja bardzo się cieszę, że w tym poście dużo książek, bo sama szukam jakiś na wakacyjne wieczory. :) Bardzo zainteresowała mnie ta ostatnia książka, choć wydaje się trudna. Przeurocza obudowa.

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety taka jest, porusza bardzo trudne tematy, a właściwie jeden - śmierć. czyta się ją niesamowicie, jednak jak pisałam w poście. trzeba zaopatrzyć się w dużo chusteczek ;x

      Usuń
  30. Rzeczywiście fajne rzeczy :). Obudowa na telefon jest super ! :D Uwielbiam czytać, ale akurat w takich niezbyt gustuję, nie mniej jednak ostatnia mnie zaciekawiła. Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Obudowa jest świetna! Co do książek, zaciekawiła mnie ta ostatnia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten wredny kalendarz bardzo mi się podoba i jak dla mnie jest po prostu przeuroczy xd obudowa oczywiście musi być z kotkiem ;)
    Co do ostatniej książki, to nie lubię czytać o takich smutnych historiach, ale z drugiej strony tego jest chyba więcej na świecie niż szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja przekonałam się, że ciężkie kalendarze nie są dla mnie i dałam sobie spokój z kupowaniem bo i tak mało w nich notowałam, albo nie nosiłam do szkoły. Książek nie kojarzę, ale może kiedyś wpadną mi w ręce.

    OdpowiedzUsuń
  34. It's just lovely! Wonderful photos and post!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń