#016 - NIEPRZEŁOMOWY WOJOWNIK


Ten tydzień nie był żadnym przełomowym tygodniem. Nie wymyśliłam nic specjalnego, zrobić też nic ciekawego nie zrobiłam. Nie mogę wymyślić nawet co chciałabym zjeść na kolację, więc nie ma mowy o czymś innowacyjnym.Od razu mówię, że w tym wpisie też nie napiszę nic odkrywczego (ja to umiem zrobić sobie reklamę). Ten tydzień nie należy do mnie. 


Zdjęcia w dzisiejszym wpisie są dosyć stare - zostały zrobione w marcu, jakoś po moich urodzinach. Wyjaśnia to fakt, dlaczego mam taką grzywkę a nie inną. Było z nią sporo problemu z okazji, że mam włosy kręcone. Wydaje mi się, że mimo wszystko do niej wrócę, ale jakoś jesienią. Chociaż nie wiem. Jeżeli chodzi o moje włosy to chciałabym zrobić wszystko, a w efekcie nie robię nic. 


Mimo że obronę mam za sobą (i bardzo się z tego cieszę), wygenerowało to wiele innych problemów, które wiedziałam, że nadejdą. Powinnam zmierzyć się z nimi, jednak morale mojego zespołu są znacznie osłabione. Wraz z obroną moja klątwa czytania książek tylko o reklamie została złamana. Wreszcie. W ostatnim tygodniu obkupiłam się w książkach fantastycznych i sensacyjnych. Takie lubię najbardziej. Nie mogę znieść wszelkich romansów i innych eciepeciów. Jestem w stanie uwierzyć w jednorożce strzelające laserami ze swoich rogów, niż w księcia w białym mercedesie, który pojawią się nieoczekiwanie w życiu głównej bohaterki, odmienia je i żyją długo i szczęśliwie... błagam. 


Uciekły mi ostatnio dwa fajne pokemony i to było kolejne smutne wydarzenie w tym felernym tygodniu. Staram napędzać się energią tym samym sposobem co zawsze - kawą i moimi pseudo marzeniami aka celami do osiągnięcia. Chwilowy impas, jednak na dniach muszę wstać i iść się z nimi zmierzyć. Nie ma niczego bez walki, a szkoda - chciałabym chociaż raz mieć coś podane na tacy. Niestety, Jestem wojownikiem, jeżeli ja czegoś nie zrobię to nie będę tego miała. A więc biorę mój miecz i wstaję.    

43 komentarze:

  1. poznaje to miejsce, piękne widoki ;)

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! ^.^
    Następny tydzień będzie lepszy! ;D

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia . każdy ma takie tygodnie czasem, ale następny będzie tylko lepszy ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety są takie tygodnie. oby było ich jak najmniej ; )

      Usuń
  4. Wspaniałe zdjęcia!
    Mimo, że nie masz weny, bardzo ładnie umiesz napisać post! :)
    Pozdrawiam cieplutko! <3
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest mi mega miło, kiedy czytam takie komentarze! bardzo dziękuję ; )

      Usuń

  5. Terrific!
    http://www.shcerbakova.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie cudowne zdjęcia ♥
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też czasami tak mamy, że niby coś napiszę, ale nie jest to nic odkrywczego, co zmieniłoby czyjeś życie w jakikolwiek sposób.
    Lubię podejście, kiedy ludzie nie oczekują, że coś będzie na nich czekać, ładnie wyłożone na tacy, a walczą o to, nawet jeśli miałyby to być pokemony :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy pokemony, czy coś innego... zawsze walczę ; )

      Usuń
  8. hahha smutek z powodu pokemonów mnie po prostu zabił xD

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pożycz mi trochę swojego miecza. ; (
    Fajne zabawne zdjęcia. Tak polubiłam Twoje wpisy, że mogłabyś napisać sto razy w kółko jedno to samo zdanie a i tak bym pewnie przeczytała! :D Jakoś tak samo spędzanie chwili na Twoim blogu wzbudza we mnie pozytywne emocje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiesz jak mnie to zmotywowało to działania! mega, mega się cieszę <3

      Usuń
  10. Piękne zdjęcia! Uroczego weekendu! :))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  11. zaskoczę Cię bo mój tydzień był podobny :)
    mam tyle celów i marzeń ale jakoś nie chce mi się ich spełniać ostatnio albo nie mam do tego warunków, ale cóż
    też nie lubię romansów, strasznie przynudzają
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmmm, mam nadzieję, że i dla ciebie kolejny tydzień będzie lepszy ; )

      Usuń
  12. Pięknie! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cool pics!!!

    Have a nice week end!
    Photographer Gil Zetbase
    http://www.gilzetbase.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi wczoraj Magicarp się wymknął, eh :(
    Przesuper masz tę bluzę! Ja mam koszulkę i skarpetki z Batmanem ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie świetne zdjęcia! super widoki :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. mega bluza! też bym taką chciała :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się, że w końcu masz czas na książki, jakie lubisz :)
    Ładne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale pozytywne zdjęcia, aż miło patrzeć :)
    Ja do fantastyki powoli się przekonuje, więc kto wie może uda mi się z nią nawet zaprzyjaźnic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. liczę na owocny rozwój tej znajomości ; D

      Usuń
  19. Świetny bardzo pozytywny post. Zdjęcia też super ... tylko zastanawiam się czy Tobie przypadkiem nie było za ciepło, bo ze zdjęć idzie wywnioskować że słoneczko świeciło.
    Zapraszam do mnie (odwdzięczam się za każdą obserwację):
    https://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia robione pod koniec marca... było ciepło wtedy właśnie na bluzę : D i to był ogromny luksus tego dnia! haha

      Usuń
  20. Podziel się recenzją nowych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To już rozumiem Twój smutek - skoro uciekły ci pokemony, to możesz być smutna :P albo przybita, czy coś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że mój smutek został zrozumiany haha : D

      Usuń
  22. Ja w weekend złapałam jednego pokemona mojemu Narzeczonemu i cieszyłam się jak dziecko! :D
    Co do książek to ja też przez wakacje pochłaniam je jak gąbka! Ale fantastycznych nie lubię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ważne, że czytasz : D mega sprawa
      a co do pokemona... musiałaś złapać coś naprawdę fajnego!

      Usuń
    2. Nie nawet nie wiem jaki to był pokemon. Cieszyłam się po prostu, bo coś złapałam :D
      Nie tylko czytam, ale książki są moim zboczeniem, kupuje hurtowo :D

      Usuń