#013 - MOJA LUNA (BANGGOOD COLLABORATION)



Pamiętacie post, w którym stworzyłam moją kotkową wishlistę? Jeżeli nie możecie zajrzeć TUTAJ i zobaczyć co udało mi się wybrać. W dzisiejszej notce coś specjalnego. Zaczynając współpracę ze sklepem banggood.com stworzenie listy życzeń było tylko początkiem przygód. Dostałam możliwość wybrania rzeczy ze sklepu w określonej sumie pieniędzy. Zdecydowałam się na jedną z pozycji mojej listy - przeuroczą kocią torebkę.






Zdjęcia w tym wpisie przygotowałam sama. Wcieliłam się w rolę modelki i fotografa. Łatwo nie było, bo rozdwajanie się jest ciężkie. Jednak po godzinie - bo jakoś około tyle zajęło mi latanie przed i za aparat - udało się. Jestem zadowolona ze zdjęć, jednak nie ukrywam, że złapanie ostrości było ciężkim zadaniem. Podczas zdjęć towarzyszył mi Junior, mój podwórkowy kotek. Niedługo napiszę o nim coś więcej. Dziś o torebce. A jeżeli zastanawiacie się jak udało mi się być w dwóch miejscach - kupiłam baterie do mojego pilota (do aparatu). Bardzo przydatna rzecz - i pilot i bateria. 



             



Torebka leciała, jechała, płynęła i lewitowała do mnie około dwudziestu dni. Nie ukrywam mojej radości, kiedy wreszcie dotarła. Gdzieś w środku miałam świadomość, że mogę jej nigdy na oczy nie zobaczyć. Odczuwam dyskomfort zamawiając rzeczy z końca świata. Jednak jak widzicie - torebka dotarła cała i zdrowa. 



         



Jestem zaskoczona jej wykonaniem i jakością. Myślałam, że będę zawiedziona (nawet się na to szykowałam), jednak nie. Pozytywne zaskoczenie. Na zewnątrz jak i w środku jest wykonana całkiem dobrze. Nie mam się do czego przyczepić. Chociaż... dobra, mogłaby mieć więcej dziurek w pasku. Jak już mam być niemiła. Proszę. Sami tego chcieliście. 

Mam nadzieję, że posty tego typu również przypadną wam do gustu. Od razu mówię, że nie zostałam fashion blogerką i na pewno mi to nie grozi. Dziękuję jeszcze raz sklepowi banggood.com za współpracę. Będę również wdzięczna, jeżeli klikniecie w torebkowi link. Widzimy się w kolejnym poście!

link do torebki - klik

50 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia wyszły!!! Masz cierpliwość! Torebka super! Pozdrawiam! :))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo to ta urocza torebka! fajnie, że ją wybrałaś :D zdjęcia świetnie Ci wyszły, ale najbardziej zauroczyło mnie to ostatnie <3
    kliknięte oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem bardzo zadowolona z tego ostatniego ; D

      Usuń
  3. Bardzo ładna stylizacja i piękne zdjęcia. Torebka jest naprawdę świetna ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka bardzo ładna ^^ A kociak słodki ^^ Przypomina mojego Frytka :P



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :) kliknełam :) mogę prosić o to samo, będe bardzo wdzięczna :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Serio sama robiłaś za fotografa?
    Wow efekt świetny :D

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio, serio ; ) już nie pierwszy raz! haha

      Usuń
  7. piekne zdjecia itorebka.
    Jestem wdzieczna za kazda subskrybcje i komentarz.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Torebka naprawdę robi wrażenie i nadaje charakteru stylizacji :) Jest śliczna, tylko trochę droga ;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam: www.moroszkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Godzinkę? Na taką sesję? No no... Choć przyznać trzeba - niektóre zdjęcia niektórym ludziom przychodzą z łatwością. :)
    Ja robią sobie autoportret, lub zdjęcie na którym po prostu ma być jakaś postać robię z pomocą samowyzwalacza. Ustawiam na 10 sekund, po czym ustawiam się w odpowiednim miejscu i czekam. Tylko zazwyczaj zrobienie jednego zdjęcia zajmuje mi około godziny (rozstawienie sprzętu, przygotowanie sprzętu i oświetlenia, lekka aranżacja otoczenia, a potem kilka-kilkanaście prób.
    Co do ostrości jest na to jeden prosty patent - ostrość ręczna. Ustawiasz jakiś przedmiot w miejscu gdzie ma być ostrość (w twoim przypadku Ty), łapiesz focus na niego i dopóki zdjęcie nie wyjdzie, nie ruszasz. Ja czasem również domykam przysłonę, jak nie za bardzo wiem gdzie dokładnie mam się ustawić, wówczas głębia ostrości nieco większa, ale i o ostrość nie trudno. Jak mi nie zależy jakoś specjalnie na rozmytym tle, czy czymś takim, po prostu domykam przesłonę na max. Wówczas mam spore pole do popisu odnośnie własnego ustawienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, ja mam za sobą wieloletnią praktykę. mniej więcej wiem jak pozować, żeby było znośnie. zrobiłam też dużo zdjęć innym - także jakoś jestem w stanie zrobić sobie zdjęcia : D
      gdybym miała robić zdjęcia z samowyzwalaczem... chyba wyrzuciłabym aparat przez płot. wszystko byłoby nieostre, nie ma nawet takiej opcji ; p próbowałam kiedyś ustawiać ostrość na coś - i tak nie wyszło. albo pilot, albo wcale

      Usuń
  10. haha ale urocza torebka:D ale ja za stara na nią:)

    OdpowiedzUsuń
  11. No być modelką i fotografem jednocześnie niestety do łatwych nie należy ;)
    torebka świetna:)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeżeli chodzi o torebkę to jest śliczna, mimo że ja zdecydowanie wybieram te większe. Jednak mimo wszystko czasami brakuje mi takiej ładnej, zgrabnej, małej torebki do eleganckich stylizacji. A jeżeli chodzi o zdjęcia to są świetne, ten kot, te kolory. Mistrzostwo!
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zwykle też nosze duże torby - jednak warto mieć coś poręcznego ; )

      Usuń
  13. Love your blog!!!
    Started following your blog via GFC, would you like to follow me?

    OdpowiedzUsuń
  14. chociaż trochę ciemny to podoba mi się ten look :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czarny to taki szczęśliwy kolor : D przynajmniej dla mnie

      Usuń
  15. Śliczna ta torebka, a towarzysz uroczy! :) ^.^
    A zdjęcia rewelacyjne, mimo że musiałaś być po obu stronach aparatu.
    Kliknęłam :*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna torebka i kotek! Lubię kotki, sama mam 4 przygarnięte ^^ Pozdrawiam! www.xgetflowx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam! mam bzika na punkcie kotków haha

      Usuń
  17. Urocza torebka, ja też bym się na nią skusiła :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. cudna torebka ♥ i mój kot jest bardzo podobny do twojego jeju :D
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze znam to rozdwajanie, bo często robię sama tak zdjęcia
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia, ta torebka to marzenie moje i mojej przyjaciółki - tylko czekamy, aby zamówić, ale brakowało nam zaufanego źródła, na szczęście już owe posiadamy, tak więc jestem uradowana, że trafiłam na Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna ta torebeczka. Twoja "kocia" Wishlista już ostatnio ogromnie mnie zauroczyła. Też przyszła do mnie paczuszka z Banggood i również tak jak ty jestem zaskoczona jakością tych rzeczy ;)

    Szalenie podoba mi się ostatnie zdjęcie na którym jest torebeczka i koci ogon.A ty jako modelka też spisujesz się doskonale. Bardzo ładna sukienka.
    Ja niestety nie posiadam pilota do aparatu, ale migawkę wyzwalam za pomocą swojego telefonu, którego niestety nie zawsze jestem w stanie ukryć.


    ADA ZET

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam zakup pilota. wydatek mały a bardzo praktyczny ; )

      Usuń
  22. Śliczny kotek <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj mnie, a na pewno się odwdzięczę!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna jest ta torebka. :D

    kittykwiaton.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. O wow, rewelacyjne zdjęcia, też muszę pomyśleć o pilocie, to naprawdę przydatna rzecz.
    A co do torebki, to faktycznie ma w sobie to coś, idealnie pasuje do Twojej kreacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pilot to naprawdę przydatna rzecz ; )

      Usuń
  25. Genialna jest ta torebka, a jaki kotek piękny ;)

    slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak na to że zdjęcia robiłaś sama to wyszły ci genialnie, całość świetna :)

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  27. Prezentuje się świetnie! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie ta torebka wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdecydowanie jest urocza! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Thank you dear! I folloe you now #69

    www.intonezzee.blogspot.com

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  31. amazing handbag! u should blog also in english language

    http://lenkaandmia.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yeah, maybe. you can always use the translate button in the left ; )

      Usuń