#011 - TAG: 25 PYTAŃ



Interesują was notki typowo tematyczne? Uważam, że to całkiem miła odmiana. Takowej jeszcze tutaj nie było, więc czemu nie, spróbujmy. Od samego początku założyłam, że będę pisać o wszystkim. Tak więc zróbmy - skończę ten post o ile nie wywieje mnie gdzieś na koniec kontynentu, pada i wieje u mnie od kilku dni. W sumie nie pada. To świat się kończy.

Wyszukując w googlach różnych tagów do notek trafiłam na 25 Questions Tag. Dwadzieścia pięć randomowych pytań, na które odpowiem w tej notce. Jesteście gotowi? Zapraszam.



1. Czy masz jakieś zwierzaki?
Mam. Teoretycznie jednego a praktycznie trzy (i wcale nie liczę tutaj pająków, które bardzo lubią mnie odwiedzić. Uroki mieszkania w domu jednorodzinnym). Mam kotkę, która nazwałam Frania i jest moim zwycięstwem wychowawczym, albo w sumie porażką. W każdym razie kocham ją ponad wszystko. Ona chyba mnie też. Chyba? Na pewno przedstawię wam Franię, w którejś z notek. Na pewno.

2. Nazwij trzy rzeczy, które są teraz blisko ciebie (ej, ale to nie jest pytanie).
Mój telefon - zawsze mam go blisko siebie, to, że nie odpisuję na smsy kiedy trzeba to inna sprawa. Kubek z kawą. Kocham kawę. Laptop. Ciężko, żeby nie był obok pisząc wpis na blogu.

3. Jaka jest pogoda u ciebie w tej chwili?
Leje. Kończy się świat i czekam, aż odpłynę w daleką podróż na moim krześle.

4. Jeździsz samochodem?
Tak. Prawko mam już od kilku lat. Ostatnio nawet liczyłam od ilu i trochę się przeraziłam. Kiedy minęły te wszystkie lata? I muszę przyznać, egzamin na prawo jazdy był najgorszym egzaminem w moim życiu.

5. O której wstajesz rano?
Różnie. Jeżeli nie muszę nic robić w ciągu dnia to zwyczajnie nie wstaje. Kiedy muszę jest to uzależnione od spraw, które muszę załatwić. Także ciężko mi odpowiedzieć na to pytanie.

6. Kiedy ostatni raz brałaś prysznic? (serio...)
Przed chwilą, ale bardzo mi się nie chciało.



7. Jaki jest ostatni film, który widziałaś?
Jeżeli mówimy o filmie obejrzanym od początku do końca to Kapitan Ameryka: Wojna Bohaterów. Jeżeli mówimy o kawałku, to Harrego Pottera. Nie oglądam dużo filmów.

8. Co napisałaś w ostatnim smsie do kogoś?
Cytuję: ''MASZ NOWĄ KOLEŻANKĘĘĘ???? ;/" Ekspresja to moje drugie imię.

9. Jaki masz dzwonek w telefonie?
Opening z anime Attack on Titan. Ludzie bardzo dziwnie się na mnie patrzą, kiedy dzwoni mi telefon w miejscu publicznym. Nie rozumiem.

10. Czy byłaś kiedyś w innym kraju?
Byłam. Uwielbiam podróżować. Chyba nic mnie nie uszczęśliwia tak jak podróżowanie.

11. Lubisz sushi?
Jest w prządku, ale wolę tosty. Wybaczcie.

12. Co kupujesz w sklepie spożywczym?
Kapuśniaczki. Jestem uzależniona. Chociaż ostatnio coraz rzadziej mogę je gdziekolwiek spotkać. To jakiś spisek. Na pewno. Bardzo proszę nie mylić kapuśniaczków z pasztecikami. No.



13. Czy brałaś kiedyś jakieś leki, które miały pomóc ci zasnąć szybciej? 
Tak. Swego czasu miałam bardzo rozregulowany czas spania, więc musiałam jakoś to wszystko doprowadzić do porządku. W sumie dalej mam, nie wiem.

14. Masz rodzeństwo?
Kot się liczy? Nie? Nie mam.

15. Masz laptopa czy PCeta?
Mam i laptopa i PCeta, ale używam tylko laptopa. W sumie zrobiłam z niego komputer stacjonarny doczepiając monitor, klawiaturę i myszkę. Zrobiłam transformersa.

16. Ile będziesz miała lat w przyszłym roku?
Dużo. Pora umierać.

17. Nosisz szkła kontaktowe, albo okulary?
Nie, ale chyba powinnam. Za dużo siedzę przy komputerze.

18. Farbujesz włosy?
Nie.

19. Powiedz co zaplanowałaś na dziś 
Dziś mam wolne od pracy, więc planuję odpocząć. Wieczorem chyba idę na koncert, wszystko się jeszcze okaże. Przede wszystkim odpoczynek.



20. Kiedy ostatni raz płakałaś?
W czwartek. Któryś tam niefortunny czwartek.

21. Jakie są twoje ulubione składniki na pizzy?
Byle bez ananasa i cebuli. Reszta jest okej.

22. Hamburger czy cheeseburger? 
Więcej sera proszę!

23. Czy zarwałaś kiedyś noc przez naukę?
Tak. Kiedyś uczyłam się tylko w nocy, bo kiedy każdy spał i była cisza - wtedy tylko mogłam się skupić.

24. Jaki masz kolor oczu? 
Piwny. Nie brązowy jak się niektórym wydaje.

25. Czujesz różnicę między Colą a Pepsi?
Niestety nie.

40 komentarzy:

  1. ciekawe pytania :) na większość odpowiedziałabym podobnie ale na niektóre zupełnie inaczej jak w przypadku 25 :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość odpowiedzi bardzo się różni od moich ;D Jednak niektóre są identyczne, haha :)
    Pozdrawiam ;* Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Super odpowiedzi :) Masz świetnego bloga, OBSERWUJĘ
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne pytania oraz ciekawe odpowiedzi. Przyznam szczerze, że także nie czuję różnicy między Colą a Pepsi. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie zdjęcie- cudo! :D
    Świetne odpowiedzi, też nie czuję różnicy między colą a pepsi :D
    Haha, masz rodzeństwo? Kot się liczy? :D
    Świetny blog, obserwuję ;)
    Julixx-blog(Kliknij)♥
    Zajrzysz i zaobserwujesz jeśli się spodoba? Da mi to ogromną motywację! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię tematyczne posty ;)
    Miło czyta się Twoje odpowiedzi. U mnie też niestety leje...
    bydominikakopka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe odpowiedzi :). Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post :) Kilka odpowiedzi mam podobnych. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe bardzo pytania, ale było warto przeczytać post. Ponieważ już kilka wiem o tobie informacji. :D

    zpasjablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Maaatko uwielbiam cię. Są takie blogerki (a rzadko się to zdarza), które potrafią tak fantastycznie pisać, że czegokolwiek by nie napisały, ja i tak to przeczytam z ogromną chęcią!! Ty jesteś jedną z tych blogerek ♥

    Pozdrowionka
    blogmlodejpasjonatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest mi mega, mega miło czytać takie komentarze! dają mi power do prowadzenia bloga. dziękuję <3

      Usuń
  11. Cudowne zdjęcia i oczywiście odpowiedzi :) Chyba jeszcze nigdy tak się nie uśmiałam czytając jakiś TAG. Kocham Twój styl pisania! :')

    Pozdrawiam cieplutko!
    morzeliter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne odpowiedzi, ja chyba też powinnam nosić okulary, w nocy prawie nic nie widzę.

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tak jak ty za dużo siedzę przy laptopie i powinnam nosić okulary haha! Będę szła do okulisty i wiem, że mam wadę jednak ja postawię na soczewki :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie wiem, kiedy wybiorę się do okulisty, ale pewnie wybiorę okulary ; D

      Usuń
  14. Fajny pomysł i zdjęcia też super :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia, fajne odpowiedzi.
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny post! a ostatnie zdjęcie cudoowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy jeszcze nie zamieszczałam u siebie żadnego tagu, jakoś tak wyszło. W sumie dobry pomysł, czasem jest ciekawie :P Odpowiedź na pytanie z sushi super ;P Ja też wolę tosty :D

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj, to dobry pomysł na notkę, kiedy nie ma się weny twórczej ; D

      Usuń
  20. świetne zdjęcia ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  21. Kawa i laptop w pobliżu to zdecydowanie moje must have nie tylko na uczelni, pracy, czy w domu :)! Mam nadzieję, że już niebawem będę mogła zobaczyć nie tylko Twoją kotkę, ale i więcej Ciebie :)!

    Powodzenia, kochana w dalszym blogowaniu:
    THE VIKTORIA, CLICK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, na pewno! planuję coś fajnego w kolejnym poście ; )

      Usuń
  22. Interesujące odpowiedzi :d też nie widzę różnicy między colą a pepsi xD Ładne kwiatki na zdjęciach :)

    grlfashion.blogspot.com
    odwdzięczam się za każdą obserwację :*

    OdpowiedzUsuń
  23. egzamin na prawo jazdy to według mnie póki co równiez najgorszy egzamin w życiu/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, nie spotkałam się z gorszym ;f

      Usuń
  24. u mnie podobnie: telefon i kawa to dwie najbardziej kochane rzeczy :D obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja się boję iśc na prawko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się bałam jeździć samochodem jeszcze długo po zdaniu prawka, więc spokojnie. każdy kierowca przez to przechodzi ; p

      Usuń
  26. Imponujące. Z 25 pytań ja bym przynajmniej na 22 odpowiedział "tak" lub "nie". Jakoś nie umiem pisać o sobie, więc dla imponująca jest taka szczegółowa odpowiedź na pytania. Chyba muszę się nauczyć pokazywać więcej swojego jestestwa. No niestety na razie nie umiem i mój blog od roku nie doczekał się strony "o mnie" bo za skarby nie wiem co tam można napisać o kimś takim nudnym jak ja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż, to mój blog, więc musi mnie być tutaj sporo, bo gdzie jak nie tu ; D jakoś nigdy nie miałam problemu z mówieniem o sobie. wiadomo, pewne granice trzeba zachować, ale nie jest to tajemnicą, że lubię tosty, haha

      Usuń
  27. Świetny pomysł na post z tym tagiem. :)

    kittykwiaton.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobry pomysł ze zrobieniem takiego posta :) Miło sie go czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny tag, również uwielbiam podróżować, to wspaniałe :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń