#007 - WSZĘDZIE KOTKI (BANGGOOD WISHLIST)



Dzisiejszy post będzie dosyć nietypowy. Dostałam miłą informację od sklepu banggood.com, że chcą nawiązać ze mną współpracę. Na samym początku trochę się zdziwiłam, potem stwierdziłam, że to spam. Jednak po namowach przyjaciółki przeczytałam maila na spokojnie, jeszcze raz. I oto mamy posta.
Moja wishlista będzie trochę nietypowa. Wiele z was nie wie, ale mam ogromnego bzika na punkcie kotków, koteczków i kiciaczków. Przeszukałam sklep od każdej możliwej strony, aby znaleźć super kocie rzeczy! Sami spójrzcie. I takie jeszcze jedno ogłoszenie parafialne - gdybyście mogli kliknąć w linki byłabym bardzo, bardzo wdzięczna. Z góry dziękuję! A teraz zobaczcie co znalazłam! 



1 // 2 // 3 // 4


5 // 6 // 7 // 8


9 // 10 // 11 // 12

29 komentarzy:

  1. O jeju, jeju! Właśnie umarłam. :P Wszystko świetne, wszystko bym chciała. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, ja tak samo! wszystko jest takie cudowne haha : D

      Usuń
  2. Fajne rzeczy :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety motyw kotów to nie mój styl, ale super, że znalazłaś tam coś dla siebie i gratulacje współpracy! :)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo! pewnie, nie każdemu muszą się podobać ; )

      Usuń
  4. nie bardzo lubię motywy zwierzęce na ubraniach, za to mój chłopak by oszalał ze szczęścia, jakby zobaczył mnie w takich! straszny kociarz z niego :D
    jednak ta druga torebka jest całkiem urocza :)
    poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie lubię takie motywy. oczywiście najbardziej kocie ; D
      pozdrów swojego chłopaka ode mnie haha : )
      i mega dziękuję za kliki!

      Usuń
  5. Kocie rzeczy wszystkie są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te plecaki z kocimi uszkami urocze! :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia we współpracy, ja też lubię koty, piona! ;)
    Poklikałam :*

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w link do koszuli w najnowszym poście? :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też jestem kociarą, więc twoja wishlista jest dla mnie idealna :D oczywiscie poklikałam, warto sobie pomagać :) bardzo podoba mi się pierwsza i druga opcja- Luna z sailor moon :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za kliki : D
      ja chciałabym każdą rzecz z tej listy. ale zdradzę tajemnicę - jedna jest do mnie w drodze! hah

      Usuń
  9. Ciekawa wishlista :) Jeszcze nigdy nie widziałam takiej tematycznej :) Ja tam jestem psiarą, ale i tak poklikałam :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne są te rzeczy! :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też się mega, mega podobają. chciałabym wszystkie ; D

      Usuń
  11. Geniale propozycje!!! biorę wszystko !! Poklikane
    Zaprasza do mnie u mnie też wishlista z tego spklepu :*

    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne propozycje :D
    Top jest mega <3
    Zapraszam :D
    Poklikasz? -Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z ubrań mnie się najbardziej koszula podoba ; D

      Usuń
  13. Poklikałam ;) Myślę, że taka współpraca to dobry pomysł by zamówić coś niecodziennego. Coś co np. podoba nam się, ale nie zamówimy tego, bo poniekąd szkoda nam na to pieniędzy.
    A dzięki tym kotom Twoja wishlista stała się bardzo oryginalna :D
    (jak coś to odnośnik do Twojego bloga zostawiony w komentarzu nie działa poprawnie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za kliki! trafiłaś dokładnie w punkt : D szczególnie, że staram się zaoszczędzić trochę pieniędzy teraz
      już poprawiłam odnośnik, wiem dlaczego nie działał. dzięki za info!

      Usuń
  14. Cudowne rzeczy <3 Poklikałam we wszystkie :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń