Zdjęcia - Iga


Ach, jak ten czas szybko płynie! Dopiero co był lipiec a już mamy październik. Studia się zaczęły, bardzo mnie to zasmuca. Na domiar złego mój plan wygląda jak... nie wygląda. Mówi się, że studia są dla wytrwałych a nie dla mądrych. Ten semestr na pewno przetestuje moją wytrwałość a ja przetestuje ile kofeiny potrzeba mi do funkcjonowania.
W dzisiejszej notce przygotowałam zdjęcia z letniej sesji z Igą. Pamiętam jak wtedy było ciepło, aż chce się znów tego słoneczka... Przy zdjęciach pomagał mi mój chłopak Kuba. Zobaczcie co udało nam się razem stworzyć:











modelka: Iga Wysocka / SkinnyLiar
blenda/pomoc: Jakub Rajski / Commit Thyself

16 komentarzy:

  1. Och, jak tęsknie za taką pogodą. :3 Dostarczyłam tymi zdjęciami odrobinę lata do mojego pokoju. :D
    Ósme zdjęcie bardzo mi się podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ja również tęsknię za taką pogodą, szczególnie, że za oknem deszcz ; ((

      Usuń
  2. ZDJĘCIA SĄ CUDOWNE ! <3

    Może wpadniesz do mnie ?
    http://vicirage.blogspot.com/
    CZEKAM NA CIEBIE VICIRAGE |

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ; )
      i oczywiście odwiedzę twojego bloga!

      Usuń
  3. Ale piękne zdjęcia robisz! Gdzie można Cię spotkać? :) (gdybyś mogła to odpowiedz na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia ;))
    xx

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna sesja :) zobacz co dzieje się u mnie, pozuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. hej, nominowałam Cię do zabawy 'liebster blog award', szczegóły u mnie w notce :) mam nadzieję że zdecydujesz się na zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, jestem pod wielkim wrażeniem!
    Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba!
    pozdrawiam serdecznie Lunaraay

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ; ) bardzo się cieszę, że się podoba

      Usuń