Zdjęcia - Iga & publikacja w Mess Magazine


Nie wiem czy to jesień, mimo że mamy lato, czy fakt, że zbliża się wrzesień, jednak odczuwam brak weny i nie czuję się z tym dobrze. To jedna z przyczyn dlaczego nie napisałam od poprzedniego razu żadnej notki. Jednak zebrałam się w sobie i oto jestem.
Ostatnią pozytywną iskierką, którą otrzymałam była publikacja w Mess Magazine. Zdjęcia wysyłałam nie mówiąc nikomu, ponieważ szczerze nie liczyłam na jakikolwiek odzew. Jednak mój pesymizm przegrał [szczęśliwie dla mojego uśmiechu i radości] i moje zdjęcia zostały opublikowane. Z tej okazji postanowiłam pokazać/przypomnieć Wam moją jesienną sesję z Igą. W Mess Magazine nie było wszystkich zdjęć, ominięte możecie zobaczyć tu. Mam nadzieję, że tak jak mi ta sesja przypadnie i Wam do gustu. I skropnie powiem, że to jedna z moich ulubionych. Zapraszam do oglądania.












link do publikacjihttp://messmag.com/?p=6527



modelka: Iga Wysocka / SkinnyLiar

26 komentarzy:

  1. sliczna modelka,a modelka ma cudowne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tą sesję, bo jest w takim jakby dawniejszym klimacie. :D Poza tym ubóstwiam tą spódniczkę. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, wiem o co chodzi. wszystko się idealnie zgrało ; )

      Usuń
  3. genialne zdjęcia <3
    pozdrawiam, ola-osinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. dziękuję! ciesze się, że się podoba ; )

      Usuń
  5. Zdjęcia MAGICZNE <3

    Zapraszam do mnie ;) Pozdrawiam :D
    http://fashionbyaleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, bardzo lubię. Kolory idealnie dobrane, modelka jakby nie pozowała, bardzo swobodnie wygląda na zdjęciach. Lubię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! cieszę się, że się podobają zdjęcia ; ))

      Usuń
  7. Genialny look, wszystko do siebie pasuje i do tego kolorki zdjęć mega nasycone!
    możemy obserwować ;) www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem fanką nasyconych kolorów na zdjęciach, więc dlatego większość moich takie ma ; )
      dziękuję! zaraz wpadnę na twojego bloga !

      Usuń
  8. Jestem pod ogromnym wrażeniem! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra robota, zdjęcia są naprawdę prześliczne ;*
    Obserwuje ;)

    http://dominikawozniakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne ujęcia, od niektórych wzroku nie idzie oderwać :)
    gratuluję tak udanej sesji :)

    OdpowiedzUsuń