Zdjęcia - Figo


W dzisiejszej notce postanowiłam przypomnieć Wam zdjęcia z mojej pierwszej psiej sesji, która była dla mnie sporym wyzwaniem, szczególnie, że wcześniej nie robiłam takich zdjęć. Kiedy Amanda - właścicielka psa, który miał być moim modelem, napisała do mnie, nie wiedziałam na początku, czy zgodzić się na zdjęcia, czy jednak odmówić. Fotografowanie ludzi nie ma się nic do fotografowania zwierząt. Robienie zdjęć kociakom mam już opanowane, szczególnie, że mój własny jest moim stałym modelem, a raczej modelką. Fotografowanie w plenerze i to tak skorego do zabawy psiaka nie jest łatwym zadaniem, jednak zdecydowałam się podjąć wyzwanie i zgodziłam się na zdjęcia.
Co do miejsca wybrałyśmy las, chociaż nie jest to najłatwiejsze miejsce do robienia zdjęć, szczególnie jesienią. Figo, mój psi model jest bardzo żywym i skorym do zabawy zwierzakiem, jednak z pomocą Amandy udało się zrobić zdjęcia, które dla Was przygotowałam. Bardzo się cieszę, że zdecydowałam się podjąć to wyzwanie i po sesji czułam, że kolejny acziwment odblokowany. Amanda uważała tak samo, bo po pewnym czasie napisała do mnie ponownie i zaproponowała, abym zrobiła zdjęcia jej drugiemu psiakowi. Odpisałam bez wahania. Zdjęcia z drugiej sesji pojawią się w jednej z najbliższych notek a tymczasem zapraszam do obejrzenia zdjęć z sesji Figa!













8 komentarzy:

  1. super zdjecia :D ardzo dory model :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się podobają ; D
      taaaak, model pierwsza klasa!

      Usuń
  2. nadal sesja z Tobą kosztuje 40 zl / 15, 20 fot?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poproszę wiadomość prywatną na facebooku, na fanpage najlepiej, wtedy będę udzielać informacji ; )

      Usuń
  3. Świetne są te zdjęcia! :O
    Śliczny pies :)

    OdpowiedzUsuń