Podróże - Londyn część II





Notka pojawiłaby się zdecydowanie szybciej, gdyby nie fakt, że zaczęły się już wszystkie egzaminy i zaliczenia na studiach. Z bólem patrzę na liczbę egzaminów, które są jeszcze do zaliczenia... ale najważniejsze, że trzy z głowy. Zdam i będzie spokój. I tego się trzymam.
A wracając do Londynu... kolejnym punktem mojej wycieczki był Piccadilly Circus. Idealnie miejsce, żeby odpocząć w taki upalny dzień, jaki był wtedy. Dużo ludzi, tłok, dużo czerwonych autobusów, było świetnie.. Potem M&M World... tak dużo słodkości  w jednym miejscu. Niesamowity klimat, aż nie chciało się stamtąd wychodzić. Sami zobaczcie:










Następnie uderzyliśmy w stronę London Bridge i Tower Bridge. Zdecydowanie jestem fanką Tower Bridge. Udało mi się zobaczyć otwieranie mostu, bo akurat kiedy miałam już zabrać się za przechodzenie na drugą stronę jeden z dużych statków zdecydował przepłynąć sobie pod mostem a z okazji, że był za duży zaprezentował nam całkiem fajnie przedstawienie. No co? Mogę się przynajmniej pochwalić ; )








Nie zabrakło tez wypadu do Primarka. Kocham ten sklep zdecydowanie. Będąc teraz w Polsce zasilam swoją szafę ubraniami i dodatkami z tego sklepu. Może to i dobrze, że w Polsce go nie ma, bo gdyby był... 



Zajrzałam również na uliczki Camden Town oraz Portobello. Przy tym drugim znów wydałam trochę pieniędzy, nie mogłam się oprzeć. Przecież musiałam kupić sobie piórnik/kosmetyczkę w kształcie autobusu, torbę z superbohaterami i masę innych pierdołek. Wspieram handel. Jednak co najbardziej zapadło mi w pamięć, to niesamowity klimat jaki tam panował. Wiadomo, to określenie pasuje do każdego miejsca w Londynie. Najbardziej klimatycznym, vintage sklepem w jakim miałam przyjemność być i zobaczyć to zdecydowanie Alice's Antiques. Najchętniej wyniosłabym cały sklep, wpakowała do samolotu i zabrała do domu. Marzenia. A pamiętacie może film Notting Hill? Właśnie przyszła mi ochota, aby obejrzeć ten film jeszcze raz.









Przygotowałam również zdjęcia z Natural History Museum. Jeżeli ktoś chce się tam wybrać zdecydowanie musi poświęcić na to cały dzień. Nie ma mowy przejść całego muzeum w kilka godzin. Wcześniej byłam jeszcze w Science Museum. Po takim całodniowym zwiedzaniu nie czułam nóg, pod koniec jedynie czego chciałam to siedzieć w spokoju [a podczas mojego zwiedzania dinozaury były na wakacjach i niestety nie udało mi się ich zobaczyć]. Zdecydowanie polecam, nigdy nie byłam w tak świetnym miejscu jak to.














A kilka zdjęć z muzeum dostały się do mojego portfolio na PhotoVogue:



Nie ma takiej opcji, że w dwóch notkach na blogu przekażę całą magię tego miasta. Zdjęcia nie oddają tego, jak naprawdę miasto wygląda, jak się je zwiedzało. Nie ma tego klimatu, tego zgiełku, różnorodności, magii. Trzeba pojechać, poczuć, zobaczyć, powąchać, usłyszeć.
Spełniaj swoje marzenia, zwiedzaj świat. A może właśnie tam znajdziesz swoją miłość? Ja znalazłam, zakochałam się w tym mieście. Wciąż czuję to kłucie w żołądku kiedy myślę o tej podróży. 
W następnych notkach opiszę moje kolejne wyjazdy, sesje zdjęciowe. Myślę też o innych tematach, ale najpierw chcę zdać wszystkie egzaminy i mieć z głowy. Trzymajcie kciuki, powodzenia również!!

6 komentarzy:

  1. Ja wreszcie w lutym będę mogła się obkupić w Primarku, w sumie dobrze, że go nie mamy w Polsce, bo chyba bym miejsce w szafie nie miała:)
    Robisz na prawdę świetne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, dobrze, że nie ma, bo raz: każdy by miał wszystko stamtąd i już by tak fajnie nie było a dwa: nie miałabym pieniędzy już w ogóle ; DD
      zazdroszczę wyjazdu do Londynu!
      dziękuję ; *

      Usuń
  2. Londyn i Praga - 2 miasta które można odwiedzać bez końca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Pradze byłam bardzo dawno temu, ale też mam wiele pozytywnych wspomnień z tego miasta. Panoramy nie zapomnę do dziś! :333

      Usuń
  3. wowwwww! ILE SŁODYCZY:o
    zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak, szczególnie, że mam słabość do m&msów!
      za chwile odwiedzę ; ))

      Usuń